اعلان

بالصور.. زوجة تحتفل مع زوجها بزواجه الثاني.. ونشطاء: "التانية مش هتعمر"

اشتعلت مواقع التواصل الاجتماعي، إثر انتشار صور لاحتفال سيدة بالزواج الثاني لزوجها، معبرين عن انزعاجهم من المظهر التي بدت عليه الزوجة الثانية.

وتفاوتت التعليقات، بين لائم للزوج على ما فعل، وبين آخر منبه له على أنه مقبل على حياة غير سعيدة، بسبب استشرافهم مستقبله مع الزوجة الجديدة.

وكتب "إيمي سلام" في تعليقها على الواقعة: "هعمل نفسي مصدقة الكلام دة عشان مفيش غبي يتجوز دى بعد دي.. ركزو في الصور كويس الزوجه اﻻولى احلى من التانية بكتير.. الزوجه التانيه فاتحه ضبها متريين وهو قاعد جنبها.. لما عريس الغفله باس راس مراته اﻻولى التانية بتضحك بصفار وحقد.. ولما جابها تقعد بينهم التانية ضربت بوز.. من اﻻخر كده التانية مش هتعمر كتير واﻻولى أحلى".

وعلق حساب يدعى "مصراوي" قائلًا: "والله طيب هعمل نفسي مصدق ونمشيها.. لكن الاولى مشاء الله عليها ومن ملامحها خجوله وده سر جمالها.. لكن البومه الي شبه العربيه النصر دي لازمتها ايه ولا القصه انه الاولى مش بتخلف مثلا .. ربنا يكون في عونك ع التانيه ده انت هتشوف ايام".

وكتبت آية حسن: "بقا الملكه دي يتجوز عليها واما انت بتحبها قوي وبتبوسها كده بقلب اتجوزت عليها ليه انت مريض بكرا تشوف الجديده هطلع عليك اللي عملته وخليت الاولانيه تتقهر جتك ستيين نيييله".

ورفضت أخرى الزواج قائلة: "إن شاء الله ينقرض ويندثر كل رجل يفكر انه يتزوج علي مراته ان شاء الله يقطعكم دنيا و اخرة".

وقالت شيماء السيد: "العروسه التانيه شكلها شريره قوي والزوجه الاولي هتتاخد قلم حلو علي قفاها علشان هي هبله ومدهوله"

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة أهلي جدة والهلال في الدوري السعودي (لحظة بلحظة) | التشكيل