اعلان

سما المصري تنوي الانتحار بعد هزيمة منتخب مصر (فيديو)

سما المصري

هاجمت الراقصة سما المصري المنتخب المصري بعد هزيمته أمام السعودية في مباراة اليوم خلال المباراة التي جمعت الفريقين ضمن الجولة الثالثة من المجموعة الأولى على كأس العالم 2018، وأشارت إلى أنها غير راضية تماماً عن خطة هيكتور كوبر مدرب منتخب مصر.

شاهد.. سما المصري: لو حد اتحرش بيا في الأتوبيس بنزل وأعيط

وظهرت "المصري" في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها الشخصي على موقع "انستجرام" ظهرت من خلاله بملابس النوم وأعلنت عن غضبها من المباراة، وقالت : "أنتو عارفين المثل بتاع رضينا بالهم والهم مش راضي بينا.. لما خرجنا من كأس العالم بدري بدري .. قولنا مش مهم نلاعب السعودية اخوات وحبايب نغلب واحد اتنين... سيبك بس من الحكم .. مستر كوبر ملهي في إعلانات الفتة.. وجايب لعيبة مكان لاعيبة منزلهاش أنت جايب شيكابلا مكان أحمد فتحي ومنزلتوش ليه".

وأضافت "اللعيبة مشغولة بالشو والإعلانات .. اتحاد كورة مشغول في فضايحه سفر إعلاميين وفنانين على حساب الدولة ومحدش بيحاسب حد .. حفلات ليلة الماتشات لزمتها إيه.. وفي الأخر تقولي محمد صلاح ميعتزلش دولياً.. ده لازم يعتزل دوليا".

وعلقت "سما" على الفيديو قائلة: "والله الواحد قرب خلاص يطفش من البلد... أو انتحر وخلاص"

والله الواحد قرب خلاص يطفش من البلد......او انتحر وخلاص😏 A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Jun 25, 2018 at 10:20am PDT

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
الاستعلام عن نتيجة أولى ثانوي بالجيزة.. رابط مباشر