اعلان

هجوم شرس على رامز أمير بسبب لحيته

رامز أمير
رامز أمير

شن عدد كبير من رواد مواقع التواصل الاجتماعي هجوما شرسا على الفنان رامز جلال بعد تدوينة نشرها على حسابه الشخصى على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

ونشر رامز أمير صورة له عبر موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وقال لمتابعيه:"اسف لو هزعجكم بس ممكن تقولولى رأيكم .. اطول دقنى زى الصورة دى ولا اشيلها زى مكنت طالع فى الاختيار ؟".

رامز أمير

وتفاعل عدد كبير من المتابعين مع منشوره بالعديد من التعليقات منها،"دقن اي يابني هو حد هايشوفك اصلا ياعم اعمل زي ما تعمل ولما ربنا يكرمنا كلنا هناخد أراء بعض"، وتعليق "ايه المشكله يعني لما يكون فخور بحاجه عملها وفرحان بيها ايه الناس المحبطه دي.. واول مره اشوحد من غير دقن احلى وشكله برئ ربنا يوفقك في اللي جاي إنشاءالله ومتخليش كلام حد يضايقك اللي مش عاجبه يخبط دماغه في الحيط ويروح يمأمأ بعيد".

وعلق أحدهم، "دقن إيه اللي بتسألنا تربيها ولا تحلقها ؟! الناس بتموت وكورونا مبهدلانا وانت تقولي احلق دقني ولا اسيبها ؟! دة كلام يا راجل"، و" يسطا احنا كده بنحبك و كده بنحبك ولك مننا كل احترام شكل ايه بس انت لو مبهدل هنبصلك بحب برضو"، وغيرها من التعليقات.

⁦ يشار إلى أن رامز أمير شارك مؤخرا في مسلسل الإختيار وقدم دور الملازم محمد طلعت السباعي من رجال الشهيد أحمد منسي الذي رحل في كمين البرث الذي استشهد فيه عدد من أبطال قواتنا المسلحة.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الأهلي ومازيمبي (0-0) في دوري أبطال إفريقيا (لحظة بلحظة) | خطيرررررررررررررة رضا سليم