اعلان
اعلان

جوميا تقدم عروض حصرية للصحة والجمال في الـ BLACK FRIDAY

BLACK FRIDAY
كتب :

تحتفل جوميا اليوم بتقديمها أفضل العروض الحصرية للسيدات في أسبوع الجمعة السوداء، من خلال مجموعة من العروض والخصومات لأكثر المنتجات والإلكترونيات المطلوبة فى العالم.

وقالت جوميا: "عشان انخفاض قيمة العملة اللي كانت سبب في زيادة الأسعار بتقدم جوميا المنصة الإلكترونية الرائدة في مجال التجارة الإلكترونية أفضل العروض وده اللي بيخلي الفترة دى من السنة هى أحسن وقت عشان تشتري المنتجات اللى جودتها عالية وبتكون غالية جدا طول السنة، عشان كده جوميا مستمرة في تقديم عروض مغرية لمنتجاتها، وعن طريق شراكاتها الحصرية قدرت جوميا أنها تقدم خصومات أكتر من خلال منصتها لعملائها".

وأضافت جوميا: "أصبحت المرأة أقوى مستهلك في العالم وده خلي ليهم تأثير كبير علي الاقتصاد وبيزيد بقوة كل سنة".

وأشارت إلى أن ارتفاع دخل المرأة خلق زيادة كبيرة في الطلب على منتجاتهم، قائلاً: " المرأة ليها تأثير كبير، فهي بتقدم الرعاية للأطفال والكبار وعشان كده هما اللي بيشتروا بالنيابة عن أهلهم وأصحابهم".

"جوميا مصر لاحظت قوتهم في الشراء وقررت اختيار يوم تهديه للسيدات عشان يكافؤوا نفسهم بمنتجات ذات جودة عالية".

ودي نصايحنا ليكى:

النصيحة الأولى: لو عاوزة بشرة ناعمة، استخدمى ماكينة نزع الشعر لأن هى أحسن حاجة بتخلي بشرتك ناعمة لأكثر من أربع أسابيع، ماكينة نزع الشعر هي أفضل وسيلة لتوفير الوقت للمرأة العصرية، كمان تقدري تاخديها معاكي في كل مكان (عكس الوسائل التانية) ابحثي عن ماكينات إزالة الشعر اللاسيلكية واللي بتكون ضد الماء ومزودة بالإضاءة عشان بتكون مُصَمَمة لانتزاع أصغر الشعيرات برفق وبدون ألم.

النصيحة الثانية: اختاري العطر المناسب ليكي، سواء كان برائحة الورود أو الفواكه أو الأعشاب. ومن الأفضل أنك تكوني محددة نوع العطر المفضل ليكي قبل ما تقرري أنك تشتري. وكمان مهم جدا أنك تختاري تركيبة العطر، كل ما تكون التركيبة قوية تستمر رائحة العطر فترة أطول. نصيحتنا الخاصة ليكي أنك تضعي العطر علي معصمك أو مناطق النبض لضمان بقاء العطر طول اليوم.

النصيحة الثالثة: للمكياج المناسب لنوع بشرتك: وخاصة مع منتجات العناية بالبشرة لازم تركزي في نوعية المكونات، مثلا، لو بشرتك جافة مهم جدا أنك متشتريش منتجات تزيد من جفاف بشرتك.

بأخذ النصائح دي بعين الاعتبار، خدي بالك إن الجمعة السوداء فرصة كبيرة عشان تشتري هدايا السنة كلها لأهلك وأصحابك.

اشتري الهدايا بسعر أقل دلوقتي، وخزنيها للمناسبات زي أعياد الميلاد ومواسم حفلات الزفاف وأعياد رأس السنة .

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
يديعوت أحرونوت: إدارة بايدن تدرك أن نتنياهو لا يستطيع قيادة إسرائيل