اعلان

نجل محمد عمر لجماهير الاتحاد: "أبويا مش شحات"

كتب :

أدان كريم محمد عمر، نجل الكابتن محمد عمر المدير الفني لنادي الاتحاد السكندري، الانتقادات اللفظية التي وجهة لوالده بعد نتيجة التعادل الايجابي التي حققها الاتحاد السكندري مع المقاولون العرب في افتتاحية الدوري الممتاز، طالبا من الجماهير اقتصار النقد على الأمور الفنية بعيدا عن الألفاظ النابية.

وقال نجل المدير الفني للاتحاد في تدوينة في أحد مجموعات جماهير نادي الاتحاد على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "بعد اذن الادمن في كلمتين عايز أقولهم وياريت كل الناس اللي في الجروب تشوفهم انا كريم محمد عمر ابن محمد عمر اللي معظمكم قاعدين تشتموا وتغلطوا فيه. ياريت لو سمحتم اللي عنده نقد فني ينتقد براحته لكن بدون اي الفاظ خارجه لان احنا كاسرته متضررين جدا من الكلام اللي بيتكتب".

وأضاف: "انا مش ذنبي علشان والدي مدرب الاتحاد اشوف ناس اصغر من ولاده بيشتموه وواحد محترم بيقول كان بيشحت شغل وتريقه وكلام ملوش لازمه فبعد اذن حضراتكم ياريت نلتزم بادب الحوار وننتقد باحترام اكيد الناس اللي بتغلط وبتشتم دي مترضاش حد يغلط في والدهم انا بطالب بابسط حقوقي وهو ان الكلام على والدي يكون بادب واحترام والنقد يكون من الناحية الفنية فقط وياريت اللي داخل يغلط ميبداش كلامه بابو الشهيد لان الشهيد دا في حته تانية خالص ومالوش علاقة بالكلام دا، كل التوفيق لنادي الاتحاد السكندري واسف جدا للاطالة".

وفشل نادي الاتحاد السكندري في تحقيق أول فوز له في الدوري الممتاز، بعدما تعادل مع نادي المقاولون العرب بنتيجة 1 – 1 خلال المباراة التي أقيمت في افتتاحية الدوري الممتاز، أمس الثلاثاء.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
خبير: أمريكا لم تعطي الضوء الأخضر لـ إسرائيل من أجل اجتياح رفح الفلسطينية