اعلان
اعلان

تعليقات الجمهور على كليب ناسينى ليه: تامر حسنى تطور بشكل ملحوظ

كليب ناسينى ليه
كتب : دينا دهب

استطاع فيديو كليب ناسينى ليه أن يحقق ردود فعل إيجابية فى أقل من 24 ساعة من طرحه على قناة تامر حسنى الرسمية بموقع يوتيوب، إذ بدأ مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعى بتداول كليب ناسينى ليه. ويرصد "أهل مصر" تعليقات الجمهور على كليب ناسينى ليه.

كتب شخص عبر حسابه على موقع "تويتر": "أكتر لقطة مؤثرة!! فيها ندم وعتاب للنفس وكلمة ياريتنى ناسينى ليه"، وذلك بنشر صورة فى الكليب.

وأعطى شخص نصيحة للجميع مستعينًا بصورة من كليب ناسينى ليه: "حافظوا على حبكم الوحيد مهما كان التمن.. عشان ماتندموش فى وقت ماينفعش فيه الندم".

وعلق أحدهم على أداء تامر حسنى وكتب: "تامر حسنى تطور تطور ملحوظ جدا فى أداءه التمثيلى وده يدل على أنه شخص عظيم ناسينى ليه".

وعلق الكاتب محمد سيد بشير عبر حسابه بموقع "فيسبوك" على الكليب وكتب: "الكليب ده حلو قوى بعيدا عن حبى للأغنية نفسها وحقيقى تامر بقى فارق جدا عن الجيل كله ياجماعة".

وكذلك كتبت المطربة إيناس عز الدين: "ناسينى ليه ليه الدموع ووجع القلب ده بس، بجد مليوووووون مبروك الكليب تحفة وإخراجه يجنن".

ناسينى ليه من كلمات كلمات تامر حسين وألحان تامر على وتوزيع وسام عبد المنعم ومكساج هانى محروس وفكرة تامر حسنى وإخراج سعيد الماروق، وتجسد بطولة كليب ناسينى ليه الفنانة أسيل عمران.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
سعر الدولار اليوم الجمعة 29 مارس 2024 في البنوك والسوق السوداء