باسم يوسف يعود إلى الشاشة فى رمضان: هشرح للجمهور النظام (فيديو)

09:00 م

الإثنين 22/أبريل/2019

حجم الخط A- A+

نشر الإعلامي الساخر باسم يوسف برومو برنامجه التلفزيوني الجديد المقرر عرضه خلال شهر رمضان بعد غياب دام 5 سنوات، وأظهر الإعلان الذى نشر على الصفحة الرسمية، رسوما متحركة ليوسف عندما كان جراحا، ويظهر عليه علامات الرعب قبل إجرائه عملية جراحية.

View this post on Instagram

This new show will be in both Arabic and in English . More people need to know about plant based diet even if they didn’t follow it completely . It’s about our health and your well being . Follow all our accounts and subscribe to our new YouTube channel . ناس كتير بتسألني عن ازاي يبتدوا و ناس عندها مفاهيم خاطئة كتير . البرنامج حيكون بالعربي و الانجليزي و حيبتدي في رمضان . تابع و أعرف عشان صحتك .و صحة اللي حواليك. Facebook: https://www.facebook.com/PlantBtv/ Instagram: https://www.instagram.com/plantb.tv/ Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCCdMDRF0nOINpD2OkSpD0lA?view_as=subscriber Twitter: https://twitter.com/PlantBtv

A post shared by Dr/Political Satirist/Vegan (@bassemyoussef) on


وعلق باسم يوسف على الفيديو:"باسم يوسف بدأ يبقى تمام من 5 سنين، تفتكروا عمل إيه".

استفتاء دستور 2019.. سما المصري تدلي بصوتها بصحبة "كلب لولو"
وكان باسم يوسف قال إنه يعود في رمضان المقبل من خلال برنامج "Plant B"، عبر موقع "يوتيوب"، من أجل شرح النظام الغذائي الذي تم إنشاء "الجروب" من أجله، مضيفًا:" "أنا كان عندي حلم كبير إنى أعمل فيديوهات لشرح النظام ده لأكبر عدد ممكن من الناس، وأخيرا بعد أكتر من 5 سنين قدرنا نعمل حاجة صغيرة بس حتكون مفيدة جدا لأكبر عدد من الناس اللي بتسأل علي النظام للناس اللي بتعاني من شرح الموضوع للناس اللي حواليهم. البرنامج حينزل في رمضان على يوتيوب".

موضوعات متعلقة