اعلان

أحمد سعد غاضبًا من بسمة وهبي: أنا سادس زوج فى حياة سمية الخشاب

طالبت الإعلامية بسمة وهبة، النجم أحمد سعد من خلال الجزء الثاني لحلقته، في النسخة الثالثة من برنامج «شيخ الحارة»، والمذاع على فضائية القاهرة والناس، أن يكون صريح ويجيب عن رقمه في عدد زيجات سمية الخشاب المعلنة وغير معلنة، وقالت الإعلامية بسمة وهبة: «بص أنا مش عايزاك تزعل من السؤال وده مش تقليل ليك، بس محتاجين صراحة لأن فقرة يمين ولا شمال محتاجة صراحة أنت الزيجة رقم كام في زيجات سمية الخشاب المعلنة والغير معلنة».

ورد النجم أحمد سعد من خلال خلال الجزء الثاني لحلقته، في النسخة الثالثة من برنامج «شيخ الحارة»، للإعلامية بسمة وهبة: «ليه هو أنتي متعرفيش وأكيد عارف من السوشيال ميديا، ويعني أنتي عايزاني يعني أنا اللي أقولها يعني، كانوا 5 وأنا والسادس وكل الناس كانت عارفة مفيش حاجة تغضب ربنا».

اقرأ أيضًا.. أحمد سعد يرد على اتهامه بخيانة سمية الخشاب (فيديو)

وتابع سعد: «أنا عايز اعتذر لكل جمهوري أنه بيسمع عني كلام وحش، ولأن خليتهم يشوفوني في حاجات وحشة، باختياراتي الغلط، وبطريقة حياتي الغلط اللي عايشها، وبعتذر عن كل حاجة عملتها غلط لأني أسأت الاختيار».

واستطاع الجزء الأول من حلقة النجم أحمد سعد مع الإعلامية بسمة وهبة، في النسخة الثالثة من برنامج شيخ الحارة أن تتصدر الفيديوهات الرائجة على موقع يوتيوب.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
مجلس الوزراء السعودى يعلن عن مشروع الربط البحري مع مصر