سمية الخشاب عن أحمد سعد: ريم البارودي ماسكة عليه حاجات خايف منها (فيديو)

ads

الشيماء زيدان

09:20 م

الأربعاء 15/مايو/2019

سمية الخشاب عن أحمد سعد: ريم البارودي ماسكة عليه حاجات خايف منها (فيديو)
الفنانة سمية الخشاب
حجم الخط A- A+

قالت الفنانة سمية الخشاب، خلال لقائها مع الإعلامية بسمة وهبة في الحلقة العاشرة من برنامج "شيخ الحارة" مع سمية الخشاب، على قناة القاهرة والناس في برنامج شيخ الحارة مع سمية الخشاب: "اللي بيعمله أحمد سعد ده اسمه تهريج، حد يقوله يسكت خالص، اسكت خالص أفضلك تسكت، بتتكلم عن مين انت؟ ازاي محدش قاله اسكت يا حبيبي؟ هما حقيقي بيغرقوه وخليه يغرق"، وعقبت سمية الخشاب، خلال استضافتها في برنامج شيخ الحارة مع سمية الخشاب تقديم الإعلامية بسمة وهبة: "أنا حقيقي آسفة جدا إني بقول الكلام ده، وزعلانة، ومكنتش أحب إني أقول الكلام ده، ومكنتش أحب إن حياتي تبقى على الملأ"، وتابعت سمية الخشاب فى برنامج شيخ الحارة مع سمية الخشاب على القاهرة والناس: "طول عمري محدش يعرف عني حاجة لأني بشوف إن الفنان حياته الخاص ملكه وخصوصياته تحترم، أنا اتجوزت واتطلقت أكتر من مرة والناس محترمين جدا محدش اتكلم عني وحش فيهم، وخلصنا بالهدوء وبالمعروف وربنا يسعدهم ويسعدني ويوفقهم، ومحدش سمع عني حاجة".



اقرأ ايضا.. سمية الخشاب لشيخ الحارة: اكتشفت من البواب إن أحمد سعد متأخر عن دفع إيجار البيت (فيديو)

وأضافت سمية الخشاب خلال حلقة اليوم من برنامج شيخ الحارة على القاهرة والناس مع سمية الخشاب: "أحمد سعد عاوز يتكلم وعاوز يطلع في برامج، بعد طلاقي"، بس عاوزة أسأل سؤال: هيا ريم لما طلعت في البرامج، وقالت ما في الخمر عنه ليه متطلعش يرد عليها ليه وكان ساكت، ومطلعش يرد كرامة مراته ساعتها مع إنها اتكلمت عني وقتها".

صرحت سمية الخشاب، بذلك عندما حلت ضيفة مع الإعلامية بسمة وهبة في الحلقة العاشرة من برنامج "شيخ الحارة" مع سمية الخشاب، مضيفة: ليه مقالش إنه اتجوزني بعد ما طلق ريم البارودي بوقت، ولا دلوقت طلع ليه لسان؟ ومش أنا اللي رديت لما طلبتي اني اطلع في الحلقة وهو كذاب لما قال اني رفضت أطلع، وهو خاف يطلع معاكي يا بسمة عشان هيا كانت ماسكة عليه حاجات وذلل وخايف منها".

موضوعات متعلقة