اعلان

صابرين: فيه لجان إلكترونية مخصصة لمهاجمة باروكتي (فيديو)

الفنانة صابرين
كتب :

أعربت الفنانة صابرين عن استيائها أثناء وجودها مع الإعلامية بسمة وهبة، ببرنامج "شيخ الحارة"، المُذاع عبر فضائية "القاهرة والناس"، مساء أمس الأربعاء، من الهجوم عليها بسبب "الباروكة" التي ترتديها خلال أعمالها الفنية الأخيرة، معللة ذلك بأن من ينتقدوها هم لجان إلكترونية مخصصة لماهجمتها.

اقرا أيضا.. صابرين تخرج عن صمتها وتكشف سبب رحيلها عن قناة الرسالة (فيديو)وقالت صابرين: "أنا بروكتي قوية جدا وما أظنش الناس تفكيرها بالطريقة دي، فيه لجان إلكترونية مخصصة لصابرين مع كل مسلسل ليا بينزلوا ويهاجموا حجابي" متابعة: "الباروكة اللي لبساها ومش عاجباهم حاجة خالص، ومستقصدين الفكرة، عايزني أبقى فنانة عادية".

اقرأ أيضا.. صابرين منهمرة في البكاء: "عيب اللى بيحصل والله" (فيديو)وانفعلت الفنانة صابرين عقب توجيه بسمة وهبة سؤالًا لها: "هل أنتي محجبة ولابسة باروكة؟"، حيث ردت عليها: "إنت مالك.. لابسة اللي لبساه.. من فضلك ملكيش دعوة باكل إيه وبلبس إيه.. أنا فنانة وليا تاريخي وأدوار مهمة وده اللي مفروض اتسئل فيه في البرنامج، مش اتسأل عن باروكة وحجاب".

وأضافت: "أنتوا بتروحوا للعشرة في المية اللي بينتقدوني، أنا عمري ما مشيت ورا الفتاوى لأنها دلوقتي بقت استرتش.. أنا مش محجبة وده لوك جديد ولو النهاردة عاملة شعري كنت بينت لكم قصة شعري.. أنا مجنونة وبحب كده".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً