اعلان

نشوى مصطفى: "عايزه أتفرج على فيلم الممر"

كتب : منى رجب

أعربت الفنانة نشوى مصطفى، عن رغبتها في مشاهدة فيلم الممر للمخرج شريف عرفة، ولكنها كشفت عن انشغالها هذه الفترة في تحضيرها لزواج أبنها وأبنتها المقرر أقامتهما قريباً.

اقرأ أيضا..محمد فراج يكشف في حواره لأهل مصر سر الخلطة التي أعطت "قابيل" نكهة خاصة.. ويؤكد:"فخور بالعمل مع شريف عرفة في الممر"

وكتبت نشوى مصطفى عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: "للاسف لحد دلوقتى ظروفى ماسمحتش أشوف فيلم الممر لان عقبال عندكم ابنى حيتجوز بعد شوية أيام صغيرين — وبنتى حتتجوز بعد شهرين — يعنى خبطتين فى الراس— اللي غايظنى بقى أن ابنى وبنتى راحوا شافوا الفيلم مع اصحابهم وانا قاعدة مع الصنايعية اللي بيشطبو له شقته وبعد مابيمشوا الصنايعية بانزل الف على محلات جهاز العرايس".

وأضافت: "سألت ابنى ايه رايك فى الفيلم قال لى انا واصحابى بعد الفيلم كلنا عايزين نروح سينا نحارب وسألت بنتى قالت لى اشمعنى الرجالة بتروح الجيش والستات لاء احنا مكناش عارفين أن الجيش بيعمل كل ده علشانا — شايفين تأثير الفن الحقيقى — الفن اللي بيبنى ويشكل الوجدان — تحية لصناع الممر جميعاً والف الف مليون تحية لحراس الوطن جيش مصر خير اجناد الارض وتحيا مصر، بعشق ترابها، عايزة اتفرج على فيلم الممر".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً