مجدي الهواري لـ ميريام فارس: "اعتذارك غير مقبول.. العبي بعيد يا شاطرة"

منى رجب

12:29 م

الإثنين 24/يونيو/2019

مجدي الهواري لـ ميريام فارس: اعتذارك غير مقبول.. العبي بعيد يا شاطرة
ميريام فارس
حجم الخط A- A+

نشر المخرج مجدي الهواري البيان التي اعتذرت من خلاله الفنانة ميريام فارس عن تصريحاتها المسيئة لمصر، مشيراً إلى أنه يرفض اعتذارها، وذلك عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

اقرأ أيضا.. أول رد من ميريام فارس على تصريحاتها المسيئة لمصر.. اعتذرت لنقابة الموسيقيين

تعليق مجدي الهواري على اعتذار ميريام فارس
وكتب مجدي الهواري لميريام فارس: "مش مقبول ،، اعتذارك غير مقبول !! مش علشان غلطتي لا !!علشان من أنت !! أنت خايبة !! انت تبحثين عن عذر والعذر اقبح .... من عدم الطلب عليكي بس للاسف مش فاهمه ان المصريين ( الفنانين ) فاهمين الحركات دى وهما كمان اللي بدعوها !! فأحسن العبي بعيد يا شاطرة !! احنا مش قد أجرك".

View this post on Instagram

مش مقبول ،، اعتذارك غير مقبول !! مش علشان غلطتي لا !!علشان من انت !! انت خايبة !! انت تبحثين عن عذر والعذر اقبح .... من عدم الطلب عليكي بس للاسف مش فاهمه ان المصرين ( الفنانين ) فاهمين الحركات ديه وهما كمان اللي بدعوها !! فااحسن العبي بعيد ياشاطرة !! احنا مش قد أجرك !!!!!! طب شوفي سبب تاني ،، احنا لو عايزينك في شغل حالا اقسم بالله هتيجي ماشية علي رجليك علشان تشتغلي في مصر !!! انت بس مش لاقيه حجة قوية قولتي اسند علي مصر الحيطة المايلة اللي فاكرين فنانينها ساكتين !! طب محرومة انت وجيلك !! اجرك غالي علينا !!!!!! في حين انك ممكن تشتغلي بعشاء فرقتك .. ولا فرقتك كمان معظمها محترمة لانهم معظمهم مصرين .. ايتها الفاشلة ،، نراك قريباً في حفلة الحديقة الدولية 🤣🤣

A post shared by Magdy Elhawary (@magdyalhawary) on


وتابع: "طب شوفي سبب تاني ،، احنا لو عايزينك في شغل حالا اقسم بالله هتيجي ماشية على رجليك عشان تشتغلي في مصر !!!
انت بس مش لاقيه حجة قوية قولتي أسند علي مصر الحيطة المايلة اللي فاكرين فنانيها ساكتين !! طب محرومة انت وجيلك !! اجرك غالي علينا !!!!!! في حين انك ممكن تشتغلي بعشاء فرقتك .. ولا فرقتك كمان معظمها محترمة لانهم معظمهم مصرين .. ايتها الفاشلة ،، نراك قريباً في حفلة الحديقة الدولية".

موضوعات متعلقة