اعلان

بعد نشر مرتضى منصور صورة كهربا وليلى شندول.. سما المصري: "مؤتمر دا ولا حنه ام شيماء"

كتب : منى رجب

علقت الفنانة سما المصري، على صورة محمود عبد المنعم "كهربا" لاعب نادي الزمالك الأسبق، والإعلامية التونسية ليلى شندول، الذي نشرها المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، خلال المؤتمر الذي عقده أمس.

اقرأ أيضا.. صديقة كهربا ترد على مرتضى منصور بعد عرض صورتهما سويًا

سما المصري تعلق على صورة كهربا وليلى شندول

ونشر "المصري" صورة من المؤتمر، لباقي لاعبي الزمالك وقت عرض صورة كهربا وليلى شندول، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

View this post on Instagram

اشرف بن شرقي امبارح في مؤتمر الزمالك اتكسف ياعيني لما ابو صفيحه عرض صوره كهربا مع صاحبته وحط أيده علي وشه وشيكابالا حط وشه في الارض ...لا اجمد كده يااشرف انت لسه شفت حاجه بكره سيديهاتك وصورك تطلع ياقلبي مع اول هدف تضيعه....المهم الراجل اللي بيضحك ورا اشرف بن شرقي دا بيمثلي تمااااما لما اتفرجت علي كلام ابو صفيحه في المؤتمر.. مؤتمر دا ولا حنه ام شيماء؟؟...والله الزملكاويه محترمين بعيد عنك ياابو صفيحه...دي فراشه الحج ابو صفيحه ماعدا العاق كهربا.....😂😂😂😂😂😂 A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Aug 1, 2019 at 4:29am PDT

وعلقت على الصورة قائلة: "أشرف بن شرقي امبارح في مؤتمر الزمالك اتكسف ياعيني لما ابو صفيحة عرض صورة كهربا مع صاحبته وحط ايده على وشه، وشيكابالا حط وشه في الارض... لا اجمد كده يا اشرف انت لسه شفت حاجه بكره سيديهاتك وصورك تطلع ياقلبي مع اول هدف تضيعه... المهم الراجل اللي بيضحك ورا اشرف بن شرقي دا بيمثلي تماما لما اتفرجت علي كلام ابو صفيحة في المؤتمر.. مؤتمر دا ولا حنه ام شيماء؟؟... والله الزملكاوية محترمين بعيد عنك يا ابو صفيحة... دي فراشه الحج ابو صفيحة ماعدا العاق كهربا".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً