اعلان

حمو بيكا داعما الرئيس السيسي: "بحبك وبموت فيك ياريس" (فيديو)

كتب :

حرص المطرب الشعبى حمو بيكا، من خلال فيديو نشره على موقع التواصل "فيس بوك"، على تقديم الدعم والدفاع عن الرئيس عبد الفتاح السيسي، ضد حملات التشويه التي ينتهجها رواد مواقع التواصل الاجتماعي.

حمو بيكا يدعم الرئيس السيسي

وتحدث مطرب المهرجانات حمو بيكا في الفيديو قائلا: "السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، معاكوا حمو بيكا، أنا عاوز أقول كلمتين، بموت فيك ياريس، وإحنا معاك مكملين المشوار، وهنفضلوا في ظهرك، وسيبك من أي حاقد بيحقد عليك، إحنا معاك ومش هنسيبوك أبدًا".

وواصل حمو بيكا حديثه في الدفاع عن الرئيس قائلا: "إحنا عايشيين في أمان دي بلدنا مصر، ومش هنسيبوها أبدًا، وإحنا عشنا هنا وهنموتوا هنا ومكملين، وأحلى بلد بلدنا، ولو مش مصدقين، إنزلوا شوفو مساكن بشرة الخير، وشوفوا الطرق اللي هو عملها، ومش هيخلي عشوائيات".

وتابع حمو بيكا حديثه قائلا: "ممكن يكون مش على جيلنا، بس للجيل اللى طالع، ومحدش يقولي انت طالع تقول كدا وبتحور، لأ والله العظيم إحنا عيشنا في أمان من ساعة ما الراجل دا مسك، حمو بيكا بيحبك وجمهوره كله ورا منك، وبموت فيك ياريس".

اقرأ أيضا.. نجوم الفن يتفاعلون مع هاشتاج «احنا معاك ياريس» بمقاطع فيديو

وشهدت الأيام الماضية تفاعل عدد من الفنانين مع الهاشتاج الذي أطلق على مواقع التواصل تحت مسمى "إحنا معاك ياريس"، منهم محمد فؤاد، هنادي مهنا، أحمد بدير، أنغام، نقيب الموسيقيين الفنان هاني شاكر، الفنان محمود عبد المغني، حجاج عبد العظيم، شعبان عبد الرحيم، حكيم، محمود عزب وغيرهما.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً