اعلان

الصندوق الأسود لمعتز مطر.. والفضيحة الجنسية بشقة الرحاب (فيديو)

الهارب معتز مطر

واصل الإعلامي محمد موسى نشر سلسلة الفيديوهات التي تكشف حقيقة الهاربين على موقع التواصل الإجتماعي "يوتيوب"، حيث نشر ثالث فيديو له والذي كان من نصيب الهارب معتز مطر مقدم برامج إحدى فضائيات الإخوان.

وقال "موسى" في الفيديو: "أنا مش هقل أدبي زى ما بيقولوا أدبهم ومش هتكلم بطريقة متدنية مثلهم حرصا منى على مشاعر من يستمعون لي وليس حرصا على مشاعرهم، ولذلك سيكون كلامى فيه احترام للناس وليس احترام لهم لأن الحقيقة مسألة الدفاع عن مصر التى يزعم مطر أنه يتبناها هو وأمثاله من الخواجات مثل هشام عبد الحميد والواد نعناعه الشهير "بجو شو" ده كلام فاضى بيضحكوا وينصبوا بيه على الناس وكلنا شوفنا خناقاتهم على الدولارات مع أيمن نور وغيره اللى انا أذعتها من قبل وأذاعها غيري حتى أمس.

وأضاف موسي: "السر الغريب العجيب الذي جعلني أسمي معتز مطر بأسم "لوسى".. هو في هذا الفيديو، مضيفا أنا عاوز أقول لـ"لوسى ليه أنا سميتك "لوسى" من سنة يا معتز عشان أنا عارف انت ليه "لوسى" أوعي تكون نسيت نفسك ونسيت أن أحنا عارفين تاريخك الأسود أوعي تكون فاكر لما كنت مراسل فى قناة مودرن تاريخك محدش يعرفه كلنا عارفينه بس كل الحكاية أن احنا مبنتكلمش فيه عشان الكلام الحقيقة كلام " مقزز" لان افعالك اللى هتكلم عنها النهاردة أفعال مقززة زيك ..أنا مش هتخنلك عروق رقبتى زي ما أنت ما بتعمل أنا بكلمك وانا سايق معنديش وقت اضيعه لك في انى أعملك فيديو وانا قاعد لان الحقيقة أنت اقل من كدة.

وجه موسى كلامه لمطر: "معتز فاكر وانت مراسل فى مودرن كنت بتجرى وراء البنات الصغيرة فى فيصل وفيهم بنات كانت بتجيلك المكتب أوعي تكون ناسى يا حبيبي.. معتز انت فاكر ان احنا مش عارفين فضيحتك فى شقة الرحاب طبعا أنت هتقول أنت هتقول لنفسك عرفت منين شقة الرحاب مش مشكلة عرفت من فين المهم إنى هحكيلك كل اللى كان بيحصل فيها من أول الأفلام الجنسية اللى كنت بتشاهدها أنت.. بلاش اقول أسماء الناس اللى كانوا معاك عشان ربنا أمر بالستر.. طبعا يا معتز انت عارف مراتك سابتك ليه مراتك سابتك لما ظبطتك فى الشقة وانت بتشاهد أفلام ثقافية جنسية وكان معاك اللى مش هقدر اقول اسمه عارف ليه بقى أنا سميتك " لوسى " يا خواجة.. يا خواجة.

طبعا انت متكيف عندك فى تركيا عشان قاعد فى وسط الخواجات اللى زيك.. هو أصلا أردوغان بيشجع الحاجات دى اوى ووسط الشارع المثليين بيبوسو ويحضونوا بعض ويعملوا كل اللى هما عاوزينه.

معتز أو يا" لوسى " عرفت بقا ليه أنا سميتك " لوسى".. هقولك كمان انت جريت على تركيا يا "لوسى" بعد مارحت مكتب إعلامى كبير ورئيس قناة كان اداك فرصة زمان وعملك مراسل فى مودرن وعملك برنامج رحتله قبل ما تروح تركيا على طول فى عز ما كنت بتشتم فى مرسى والاخوان إلى آخره بعد 30/6 رحتله وعيطتله فى قلب مكتبه عشان يشغلك أو يعملك برنامج والحقيقة طردك.. فاكر ولا أقول كمان يالا يا خواجة.. وفى الفيديو اللى جاى عندى كلام كتيرأوى أوى اقولهولك أنت واللى زيك.. وبعدين عاوز قبل ما اختم عاوز أقول لحضراتكم إن الفيديو اللى جاى عن البت نعناعة الشهيرة بجو شو.. سلام عليكم.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً