عمرو أديب: الدنيا مولعة في موضوع شهد ومنعرفش إيه اللي حصل (فيديو)

ads

مصطفى حمد

02:48 ص

السبت 09/نوفمبر/2019

عمرو أديب: الدنيا مولعة في موضوع شهد ومنعرفش إيه اللي حصل (فيديو)
عمرو أديب
حجم الخط A- A+

قال الإعلامي عمرو أديب خلال تقديمه لبرنامج الحكاية المذاع على قناة "إم بي سي مصر": "عايز أقول لحضراتكم إن الدنيا مولعة بالنسبة لموضوع شهد أنا كلامي واضح منعرفش إيه اللي حصل مقلتش محصلهاش حاجة".

وأضاف أديب: "بقول استنوا لحد ما نعرف إيه اللي حصل في كلام بيتقال أنها كان عندها أزمة نفسية وأن والدها قال عندها أزمة نفسية ومحدش يخترع لو ليها حق كلنا هنجيبوا بس نعرف الأول إيه حقها متخلوش حد يركب الترندات".

وكان مصدر أمني بمديرية أمن الجيزة قد كشف تفاصيل العثور على جثة الطالبة شهد أحمد كمال أبو سلمى فى مياه النيل بالوراق.

وقال المصدر إن الطالبة شهد أحمد كمال أبو سلمى، طالبة فى كلية الصيدلة بجامعة قناة السويس المبلغ باختفائها من الإسماعيلية، وعثر عليها فى مياه النيل بنطاق قسم شرطة الوراق.

وأضاف المصدر الطالبة مختفية منذ 3 أيام، في محافظة الإسماعيلية عقب خروجها من الجامعة، وعثر على جثتها، وتم تشكيل فريق بحث مكبر للوقوف على ملابسات الحادث، وعثرت القوات على جثمانها غارقة فى مياة النيل بنطاق دائرة قسم شرطة الوراق، وبفحص جثمانها تبين عدم وجود إصابات بالجسم، كما عثر بحوزتها على جميع متعلقاتها الشخصية.

كانت أجهزة الأمن تلقت بلاغا من أسرة المجني عليها منذ 3 أيام، أفاد باختفائها من محافظة الإسماعيلية عقب خروجها من الجامعة.

موضوعات متعلقة