زينة تكشف تفاصيل مرضها وأسباب بكاء نجلها

ads

إسماعيل فارس

06:56 م

الإثنين 11/نوفمبر/2019

زينة تكشف تفاصيل مرضها وأسباب بكاء نجلها
الفنانة زينة
حجم الخط A- A+

كشفت الفنانة زينة عن المرض الذي تعاني منه في الفترة الأخيرة، بعدما نشرت مجموعة من الصور الجديدة لها عبر حسابها الرسمي على موقع الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

وقالت الفنانة زينة: "جالي تعب في عينيا الحمد لله طبعا ولا حاجة اللهم لك الحمد بس مجبرة البس نضارة في اَي إضاءة كنت بلبسها الأول دلع ...المشكلة ابني كل ما البسها بيعيط ويقولي انا بحب عنيكي يا ماما مش عاوز اشوفك بنضارة".

وتابعت قائلة: "قلت له امال لما أعجز وابقي كركوبة هاتعمل ايه.. قالي انتي عمرك ما هاتعجزي .. حبيبي يا ابني انت وأخوك احلي حاجة في حياتي الحمد لله ربنا يحميكوا ويحمي اولادكم ويرزق كل الناس ياااااارب".

View this post on Instagram

جالي تعب في عنيا الحمد لله طبعا ولا حاجه اللهم لك الحمد بس مجبرة البس نضارة في اَي إضاءة كنت بلبسها الاول دلع 😀 المشكلة ابني كل ما البسها بيعيط ويقولي انا بحب عنيكي يا ماما مش عاوز اشوفك بنضارة ..قلت له امال لما اعجز وابقي كركوبة هاتعمل ايه 😀 قالي انتي عمرك ما هاتعجزي 💙 حبيبي يا ابني انت وأخوك احلي حاجة في حياتي الحمد لله ربنا يحميكوا ويحمي اولادكم ويرزق كل الناس ياااااارب💙💙🙏🏻🙏🏻🙏🏻

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on


اقرأ ايضا.. زينة تدعم رامي جمال في مرضه: "اعتبرني من أهلك"

يذكر أن الفنانة زينة تنتظر عرض فيلمها الجديد الذي يحمل اسم "الفلوس" في السينمات خلال الفترة المقبلة، ويشاركها العمل كلا من الفنان تامر حسني، وخالد الصاوي، ومحمد سلام.

الكلمات المفتاحية
موضوعات متعلقة