اعلان

تفاصيل حفل رامي جمال مع تامر حسني

رامي جمال مع تامر حسني

يحيي النجمان رامي جمال وتامر حسيني سويا حفلا ضخما بحضور عدد كبير من جمهورهم ومحبيهم، وذلك خلال هذا الشهر وبالتحديد يوم 20 ديسمبر المقبل في قاعة المنارة بالتجمع الخامس.

حفل رامي جمال وتامر حسني

وبعث تامر حسني رسالة لرامي جمال عبر قناته الرسمي على موقع التدزينات القصيرة "تويتر" قال فيها: "يا رامي انت تستاهل كل حاجه جميله وعادي اني افكر كدا لإنك فنان حقيقي و ليك تقديرك اللي هو كدا و نص..انا بحضر توزيع جديد لاغنية دايب اللي هي لحنك و لازم نغنيها مع بعض مفاجأه للجمهور متقولش لحد خالص عايزينها مفاجأه للناس في الحفلة".

ورد عليه رامي جمال قائلا: " أولا طبعا خليني أقول اني اكيد بدعمك انك تفضل تشرفنا في اَي حاجه مش بس في چينيس ثانيا في تفصيله مهمه جدا ميعملهاش غيرك هي حجم صورتي في بوستر الحفله اللي انت طلبت انو يتعمل قدك انت انسان سليم جدا وتستاهل اكتر من اللي انت فيه شكرًا ".

مرض رامي جمال

وكان الفنان رامي جمال كشف منذ عدة أسابيع عن اصابته بمرض البهاق، و تفكيره في الاعتزال، وأعلن ذلك من خلال حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي، الا أنه وجد دعما كبيرا من الجمهور والفنانين، الأمر الذي جعله يتراجع عن فكرة الاعتزال.

اقرأ ايضا.. رامي جمال يتصدر تريند جوجل بعد حلقة صاحبة السعادة

وفيه لقائه مع الفنانة إسعاد يونس ببرنامج "صاحبة السعادة، روى رامي جمال قصة مرضه قائلا: "القصة دي عندي بقالها 4 سنين بس كانت صغيرة جدا مش باينة، بدأت نقط صغيرة تبان في أيدي صغيرة جدا، الاول روحت لدكتور قولت جايز تبقى اي حاجة واخدلها دوا، قالي للاسف والله بهاق بس نقدر نحجمه".

وواصل "جمال" حديثه قائلا: "وفعلا قعدت 4 سنين غيرت 20 نوع دوا و 20 دكتور وكلهم تكرموا عليا بصبرهم معايا الطويل، جه فوقت من 4 او 5 شهور بقت النقط شوية سريعة فالانتشار وبتكبر، القصة مضطر اتابعها يوميا بتكبر هنعمل ايه".

وتابع قائلا: "وللاسف كنت شايفها بتضلم وكل مقابل حد يقولي يا رامي خلي بالك بدات تبان شوف حاجة، حظي الحلو اني كنت متخيل أن الموضوع هيبقى سبب أني اسيب الشغلانة بس شفت كل القلوب حلوة، وكل اللي بسمعه مفيش مشكله عايزينك تكمل عايزين مزيكتك".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بمناسبة عيد تحرير سيناء.. الإفراج بالعفو عن 476 من النزلاء المحكوم عليهم