اعلان

منة فضالي ترتبط بشخص يكبرها بـ 25 عاما.. وتصرح: صوته حلو وذوق (فيديو)

منة فضالي
منة فضالي

استضافت الإعلامية رغدة شلهوب، الفنانة منة فضالي في برنامجها "تحيا الستات"، المذاع عبر قناة "النهار"، وخلال البرنامج تحدثت منة فضالي عن ارتباطها بخطبة من رجل يكبرها بـ 25 عاما.

منة فضالي

وقالت منة فضالي: "أول خطوبة كانت من شخص اكبر مني بـ 25 سنة، كان مهتم طول الوقت وانا كنت صغيرة، صوته كان حلو بيغنيلي، شخصية لطيفة جدا وذوق في حاجات كتير لكن محصلش نصيب و انفصلنا".

الزواج السري لمنة فضالي

وخلال البرنامج قالت منة فضالي إنها تزوجت سرا من الملحن محمد ضياء، وتابعت منة فضالي قائلة: "المفروض الأول كان هيكون ارتباط رسمي وماما مكنتش موافقة، واتجوزته احتراما لماما وليه لأن هو كان طلبه الشخصي عشان ابنه وانا وافقت".

وواصلت منة فضالي حديثها عن زيجتها السرية قائلة: تجربة عدت بسرعة 6 شهور، محمد حد كويس جدا بحترمه وحاليا أصدقاء، ومينفعش إني أغلط فى حد كان جوزي في يوم من الأيام".

وعن ضربه لها والطلاق تابعت "فضالي" قائلة: "قلت مرة أنه كان بيضربني لأن وقتها كان عنده اعتراض إني أكمل تمثيل وعشان لبسي.. وبيتخانق عشان اللبس والسوشيال وإني انزل واخرج والحفلات، ودي حاجة تخصه لأنه راجل، بس انا كنت بشتغل مينفعش يتقالي كدا طول الوقت، والمرة اللي ضربني فيها حصل الطلاق".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً