علي ربيع يغني مع تامر حسني "كل مرة" بشكل كوميدي (فيديو)

أهل مصر
علي ربيع وتامر حسني
علي ربيع وتامر حسني

سخر الفنان علي ربيع أثناء حضوره العرض الخاص لفيلم الفلوس لتامر حسني، قائلا: "أنا تامر حبيبي إذا كنت مشارك أو ببارك أو أي حاجة وعارف أن الفيلم جامد فجي أتفرج عليه بقى بالمرة ببلاش". وغنى مع تامر حسني أغنية "كل مرة بشوفك فيها" بشكل كوميدي.

من ناحيته، قال الفنان تامر حسني إن أي فيلم عندما ينتهي العمل عليه ينادي على موعد عرضه. وفي تصريحات لبرنامج "عرب وود" خلال العرض الخاص لفيلم "الفلوس"، أرجع تامر حسني تأخر عرض الفيلم إلى ظهور الحاجة للمزيد من العمل في المونتاج والجرافيكس ومرحلة ما بعد الإنتاج، وهو ما استغرق وقتا طويلا.

يذكر أن العرض الخاص حضره عدد كبير من النجوم، ومنهم أكرم حسني، وحلا شيحة، وهنا الزاهد، وهشام ماجد، وعلي ربيع، ضيف الشرف بالفيلم.

View this post on Instagram

بالعرض الخاص أمس في القاهرة بحضور صناعه وعدد كبير من نجوم الفن @tamerhosny @zeinareda29 @khaledelsawyofegypt @saidelmarouk @akramhosny @heshammagedofficial @newcenturyproduction @aliirabee1989 @hannahelzahed @halashihanew #tamerhosny #تامر_حسني #هنا_الزاهد #حلا_شيحة #زينة #خالد_الصاوي #الفلوس A post shared by ArabWood (@arabwoodtv) on Dec 25, 2019 at 11:00am PST

فيلم "الفلوس" قصة تامر حسني، وسيناريو وحوار محمد عبد المعطي، وإخراج سعيد الماروق، ويشارك في بطولته مع تامر حسني كل من خالد الصاوي، وزينة، وعائشة بن أحمد، ومحمد سلام.

وكان الفنان تامر حسني قد كشف عن الأسباب التي دفعته لحذف مشهد علي ربيع في أحداث فيلمه الجديد "الفلوس"، وذلك أثناء لقاء له عبر برنامج "عرب وود"، المذاع عبر قناة روتانا".

وقال تامر حسني: "لما عملنا مشهد مع نجم الكوميديا الرهيب علي ربيع وويزو عملنا مشهد واحنا بنتفرج عليه قررنا قرارا غريب، وهو اننا نشيل المشهد اصلا ونبني على اللي احنا عملناه ده علاقة كبيرة بين علي ربيع وويزو في الفيلم اللي بيحضروا له بعد كدا لان المشهد ده يطلع منه خط يشيل فيلم كامل".

وتابع تامر حسني حديثه عن فيلم "الفلوس" قائلا: "فيلم مختلف عن أي حجة قدمتها قبل كدا ساسبنس اكشن كوميدي، واللي داخل مستني حاجة بيحبها في تامر في أفلامه هيلاقيها، بس هيلاقي تطوير في النوع الي تامر بيقدموا لأول مرة".