اعلان

محمود العسيلي يطرح كليب "تمثيلية" بعد عقد قرانه أمس (فيديو)

محمود العسيلي, كليب تمثيلية, اغنية تمثيلية, عقد قران محمود ا
محمود العسيلي, كليب تمثيلية, اغنية تمثيلية, عقد قران محمود ا

طرح المطرب محمود العسيلى عبر قناته الرسمي على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، كليب أحدث أغانيه الذي يحمل اسم "تمثيلية"، وذلك بعد عقد قرانه أمس الثلاثاء على خبيرة التجميل أمنية عبدالمنعم.

أغنية تمثيلية"، لمحمود العسيلي، كتب كلماتها الشاعر الغنائي أمير طعيمة، من ألحان إيهاب عبدالواحد، ومحمود العسيلي، ومن توزيع أمير هداية.

كلمات أغنية تمثيلية

"تمثيلية وسيناريو قديم محفوظ.. وبطل مهزوم مهزوز وسنين في حياته تفوت.. تمثيلية بنعيشها بقالنا سنين.. قدام الناس عاملين عايشين وإحنا بنموت، بنمثل وبنكدب على مين ؟.. بنقاسي وشاغلنا الناس التانيين، مخرج ديكورات كادرات، والبطل اللي بيعمل قال عايش دلوقتي آهو مات".

"خلصت الدور عيشت الشخصية وعجبني الجمهور وخلاص، نزلي أسامينا بقى في التترات.. أنا عايز أعيش وكفاية أستنى في سعادة مبتجيش.. ساعات في نهاية حزينة عكس البدايات.. أنا وإنتي رسمة فنان كداب.. متسابة كتير في تراب وعشان أهملها سنين.. النهاردة مفيناش لا حياة ولا روح، تفاصيلنا دموع وجروح وأكيد في دي متفقين".

اقرأ ايضا.. محمود العسيلي: فشلت في تجربتين والتالتة تابتة (صور)

"دي حياتنا أنا وإنتي تليفون وشوية وهيفصل والشاحن مركون.. محطوط في مكان مجهول ضاع منك أو مني مش فارقة مين المسؤول.. خلصت الدور عيشت الشخصية وعجبني الجمهور وخلاص.. نزلي أسامينا بقى في التترات.. أنا عايز أعيش وكفاية أستنى في سعادة مبتجيش، ساعات في نهاية حزينة عكس البدايات”.

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً