اعلان

اللي بيقعدلك عملك الطيب.. أول تعليق من مي حلمي بعد انفصالها عن محمد رشاد

مي حلمي ومحمد رشاد
مي حلمي ومحمد رشاد

نشرت الإعلامية مي حلمي عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، صورة لها برفقة عروستين ووجهت رسالة إلى متابعيها.

وقالت مي حلمي عبر إنستجرام : 'اللي بيقعدلك في الدنيا عملك الطيب وسيرتك الحلوة بين الناس ، دول سهام ودينا العروستين الي هنعملهم فرحهم من قلبي بشكركم انكم رضيتم تلبسو فستاني اما بقيت الفرح كل الناس الي هعملها منشن دي طلبو يساعدو معانا في فرح سهام ودينا اه وامينة هتغني في الفرح.. وأنا أول المعازيم ربنا يهنيكم'.

الي بيقعدلك في الدنيا عملك الطيب وسيرتك الحلوه بين الناس ،، دول سهام ودينا العروستين الي هنعملهم فرحهم من قلبي بشكركم انكم رضيتم تلبسو فستاني اما بقيت الفرح كل الناس الي هعملها منشن دي طلبو يساعدو معانا في فرح سهام ودينا اه وامينه هتغني في الفرح 😂💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼وانا اول المعازيم ربنا يهنيكم 🙏🏻 #مي_حلمي #بتاعت_الراديو @ghaly_official1 @forsh_focus_photographer @beperfectclinic @amynagaty @aminasingereg @hemajoe_hairstylist @emad_gharam @friends_store_3 @hindshow @x.wedding.official

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on Aug 17, 2020 at 8:25am PDT

وكانت مي حلمي وزوجها المطرب محمد رشاد انفصلا منذ أيام، بسبب نشوب بعض المشاكل بينهما، وكشف رشاد عبر حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي، أنه طلق مي بالثلاثة، في حين قالت مي إنها حتى الآن لم يصلها ورقة الطلاق الرسمية.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الزمالك ودريمز الغاني (0-0) في نصف نهائي الكونفدرالية (لحظة بلحظة) | ضغط هجومي أبيض