اعلان

أحمد فلوكس يفتح النار على مُطلقي الشائعات: "راعوا إني شهيد"

احمد فلوكس
احمد فلوكس

حرص الفنان أحمد فلوكس بالرد على الشائعة الجديدة التي تعرض لها من البعض والتي اتهمته بأن شركته وهمية وأنه هرب من مصر، وكتب عبر حسابه بموقع التواصل الإجتماعي أنه ليس الشخص الذي يهرب ويواجه أي مشكلة يتعرض لها.

أحمد فلوكس يرد على شائعة هروبه من مصر

وكتب أحمد فلوكس عبر حسابه بموقع 'فيسبوك': 'يعني أنا دايمًا بيجيلي كل كلمة وإشاعة بتتقال عليا سواء من القريب أو الغريب أو من ناس مريضة بالكدب والفتي أو ناس موذيه بطبعها أو لناس بتداري مصايب عملوها فيا بالكذب سواء في أمور عامه أو شخصية أو مهنية، لكن نوصل إني أسافر شوية استراحة محارب وارجع الاقي بيتقال إني هربان'.

وتابع فلوكس: 'طب حتي اللي عارفني عارف إني مابهربش و مابخفش ابدا و قلبي قلب راجل واهرب ليه و كمان شركاتي وهميه، المشكلة إن اللي قال الكلام ده هو اللي هاربان ومش قاعد في بيتوا وخايف كمان أحمد فلوكس يهرب من إيه ومن مين ده حتي معروف عنه انو راجل..، لو سمحتوا لما تطلعوا اشاعات راعوا اني شهيد .. مش كوافير'.

أحمد فلوكس يتعرض للسحر

وكان أحمد فلوكس كشف عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي 'فيس بوك' ، خبرًا من أحد المواقع الإلكترونية، عن العثور على عدد كبير من أعمال السحر يصل إلى 306 عملاً.

وعلق 'فلوكس' على الخبر:'لا حول ولا قوة إلا بالله.. شيء قذر، للأسف أنا مكنتش بأمن بالحاجات دي، بس للأسف طلعت حقيقة.. مريت بتجربة مريرة بحياتي وعرفت يعني إيه واحد يتعملوا عمل وسحر، وللأسف من ناس لا تتوقع نهائي إن ليهم علاقة بالكلام ده، تحت مسمى (ولاد ناس )'.

وأضاف: 'عرفت معنى إن حد يبقى مش شايف، مش قادر يقوم، مش بني آدم، مغيب تايه، شي قذر وملعون، نفسي يطلعوا قانون إعدام لمن يفعل مثل هذه الأفعال، شيء مدمر، اللي بيعمل عمل ويسحر لحد بيدمروا، حسبي الله و نعم الوكيل في كل حد بيعمل كده'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً