اعلان

أنغام غاضبة: التطفل بقى أهم سمات الناس

انغام
انغام

تحدثت الفنانة انغام عن كليبها الجديد الذي يحمل اسم 'بحبك و برتحلك'،الذي طرحته منذ أيام قليلة، لافتة إلى أنها لا توجه الاغنية إلى شخص معين اطلاقا.

وعن الازمات الخاصة بحياتها الشخصية مؤخراً قالت، إنها تأخذ الأمور بسلبياتها وايجابيتها بقوة وليس بضعف، مشيرة إلى أنها لا تتوقف ابداً الا اذا ربنا اراد أنها تقع على حد قولها.

وعن التدخل في حياتها الشخصية قالت انغم: 'شايفة ويس اوي اللي بيحصل وكلام كتير أوي عن حياتي الشخصية والتكهنات والاستظراف الكتير مبقاش عاجبني بس متجاهلاه لأنه في الحقيقة صفر في كل حاجة وفي نفس الوقت مستفز جداً'.

🎥 ⭕ حصري : لمن توجه أنغام الرسالة في بحبك و برتحلك🎤 وكيف علقت على الإشاعات وفضول المتابعين؟ 💬"بتجاهل لأنه صفر وفي نفس الوقت مستفز جداً " .. تابع التقرير الكامل في موقعنا ولينك البايو🔻 @ETbilArabi

A post shared by ET بالعربي (@etbilarabi) on Sep 1, 2020 at 12:59pm PDT

وتابعت:'فكرة أن الفنان لازم يحكي عن حياته الشخصية أنا بصراحة مبحبهاش، ولو عندي حاجة عايزة اقولها هقولها مش عايزة مش هقولها لأنها في الاخر حياتي الشخصية، وأعتقد أن في الزمن ده اللي فيه الفضول قاتل الناس والتطفل بقى اهم سمات الناس للأسف الشديد مفيش حل غير الخنق لأن اكيد معنديش الوقت ده'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً