اعلان

بسنت نور الدين تعلق على ارتباط حلا شيحة ومعز مسعود (فيديو)

بسنت نور الدين
بسنت نور الدين

أعربت بسنت نور الدين، عن سعادتها البالغة بالمشاركة في مهرجان القاهرة السينمائي 2020، معتبرة أن ذلك تنشيط السياحة من حيث وجود الضيوف الأجانب.

وأضافت بسنت في برنامج عرب وود، :'ملقتش أي فستان علشان ألبسه فتحت الدولاب ولقيت إيه أكتر حاجه مناسبة وجيت بيها للمكان وأنا بحب البساطه في حياتي'.

وعلقت بسنت نور الدين على ارتباط حلا شيحة ومعز مسعود :'كل واحد بيفكر بشكل مختلف بس الحمد لله أن في ناس بتفكر بشكل سليم، إذا كان في ناس قليلة ربطت بالشكل الغريب ده ، وإن داعية وبتاع الفن وكده دي حاجة متخصنيش'.

وأردفت:'بس في ناس فهمت أوي إني لابسه فستان بسيط ومتقبلة أن فيه رأي ورأي آخر ومش ببقى متضايقه، طالما ده رأي صح'.

واختتمت:'الأجواء كانت حلوة والأنوار كانت جميلة والناس كانت لابسه شيك والريد كاربد على أرض الواقع ليها سحر تاني وبقيت زي الأطفال بتعرف على الناس، ودار الأوبرا ملتقي كبير ومكان كويس أنه فيه بساطة'.

وظهرت بسنت خلال المهرجان بإطلالة محتشمة كعادتها مرتدية فستان طويل يتوسطه حزام من الخرز، حيث شاركت الصورة عبر حسابها الرسمي بموقع 'فيس بوك' معلقة :'و دائما القمر رفيقى فى أكثر أوقاتي سعادة'.

يذكر أن مهرجان القاهرة السينمائي الدولي في دورته الـ 42، يعرض 83 فيلما من 43 دولة، من بينها 20 فيلما في عروضها العالمية والدولية الأولى، بالإضافة إلى 52 فيلما في عرضها الأول بالشرق الأوسط وشمال أفريقيا، وكرم في حفل الافتتاح بجائزة الهرم الذهبي التقديرية الكاتب المصري الكبير وحيد حامد، والكاتب والمخرج البريطاني كريستوفر هامبتون، كما يتم تكريم الفنانة منى زكي بجائزة فاتن حمامة للتميز.

WhatsApp
Telegram