اعلان

فيفي عبده تكشف تطورات حالتها الصحية: أنا في الساحل وصحتي زي الفل الله أكبر عليا

فيفي عبده
فيفي عبده
كتب : منة حسين

كشفت الفنانة فيفي عبده عن آخر تطورات حالتها الصحية، وطمأنت جمهورها من خلال فيديو عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقالت فيفي عبده في فيديو نشرته على إنستجرام: يا صباح الفل والياسمين والهنا من الساحل الشمالي أنا بقالي كام يوم هنا طلعت لكم قبل كده صورة وفيديو.

واستكملت: ودلوقتي بنزلكم الفيديو ده وأقولكم أني في الساحل الشمالي وأجمل فيو في المكان رائع الصراحة.

وتابعت: أنا بحبكم جداً وحشتوني جداً وعايزة اقولكم أني الحمد لله زي الفل و صحتي زى الفل والله أكبر عشان محدش يحسدني ولا يقر عليا بحبكوا أوي وحبكم اللي موصلني للي أنا فيه.

وأضافت: ربنا يخليكوا ليا ويخلي جمهوري اللي أنا بحبه وبيحبني ويارب خمسة في عين العزال يارب اللي بيقروا عليا وبيتمنوا لي المكروه.

A post shared by Fifi Abdou (@fifiabdouofficial)

فيفي عبده

كشفت الفنانة فيفي عبده عن تعرضها مؤخرا لوعكة صحية شديدة، خضعت على أثرها لعملية جراحية.

وقالت فيفي عبده، في لقاء ببرنامج ET بالعربي، إنها دعت الله قبل خضوعها للعملية أنه في حال شفائها ستسافر إلى لبنان، للمشاركة كعضو لجنة تحكيم حفل ملكة جمال الجنوب الذي أقيم مؤخرًا.

وتابعت فيفي عبده حديثها قائلة: 'وأنا داخلة أعمل العملية قلت لربنا لو قمت كويسة لازم أروح حتى على كرسي، فجأة لقيت الغضروف قفل على العصب وما بقاش العصب يتحرك ورجلي بقيت تقيلة، وربنا يتم شفائي لأن الصحة التاج، ولو مال الدنيا معاك لو مفيش صحة يبقى أنت مش معاك حاجة'.

وأضافت فيفي عبده في كلامها:'أكيد مليون في المية معمول ليا عمل ما اتحركش من السرير، ولو اعرف مين عامل ليا العمل أقول له أبوس رجلك فكه حرام عليك أفضل في السرير، أقوم من حاجة ألاقي حاجة حرام'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
قرار عاجل من الحكومة بشأن تخفيف أحمال الكهرباء خلال أعياد الأقباط