اعلان

محمد إمام ينشر صورة له مع حسن حسني وصلاح عبد الله: "ربنا يخليهم لينا"

محمد إمام وحسن حسني وصلاح عبد الله
محمد إمام وحسن حسني وصلاح عبد الله

نشر الفنان محمد إمام صورة جديدة له عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات 'إنستجرام'، تجمعه بالفنانين الكبيرين حسن حسني وصلاح عبد الله.

وعلق محمد غمام على الصورة قائلا: 'من الصور الحلوه اللي الواحد اتصورها..مع العملاقين عم حسن حسني و عم صلاح عبدالله .. كان شرف ليا اني اشتغلت معاهم هما الاتنين في أكثر من عمل .. ربنا يخليهم لينا..عيد ميلاد ابا بهلول'.

من الصور الحلوه اللي الواحد اتصورها ❤️❤️ مع العملاقين عم #حسن_حسني و عم #صلاح_عبدالله .. كان شرف ليا اني أشتغلت معاهم هما الاتنين في اكتر من عمل .. ربنا يخليهم لينا 😘😘 #عيد_ميلاد_ابابهلول 🎉🎊

A post shared by Mohamed Emam • محمد إمام (@mohamedemam) on Jan 25, 2020 at 1:01pm PST

ونالت الصورة إعجاب عدد كبير من متابعي محمد إمام وتفاعلوا بالعديد من التعليقات منها، 'منورني كلكم بجد والله وربنا يارب يديكم الصحه والعافيه يارب ونتمنى تشتغلوا تاني مع بعض يارب وشكرا'، و'ربنا يبارك في صحتهم بحبهم الإثنين اوي'، و 'كان ناقصها الزعيم عادل امام'، و 'كل سنة وابا بهلول بخير وصحة وسعادة'.

ويحتفل الفنان صلاح عبد الله اليوم، بعيد ميلاده، وحرص عدد كبير من نجوم الفن على تقديم التهنئة له بهذه المناسبة من خلال حساباتهم على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
خبير: أمريكا لم تعطي الضوء الأخضر لـ إسرائيل من أجل اجتياح رفح الفلسطينية