اعلان
اعلان

شاهد.. سما المصري في معرض الكتاب "بالبيجامة والشبشب".. و"أنوثة محرمة" و"طلق مراتك" أبرز مشترايتها (فيديو)

سما المصري في معرض الكتاب
سما المصري في معرض الكتاب
كتب : منى رجب

حرصت الفنانة الإستعراضية سما المصري، على زيارة معرض القاهرة الدولي للكتاب في دورته الـ 51، التي تقام حالياً، وفاجئت الجميع بإطلالتها في معرض الكتاب، حيث ذهبت وهي مرتدية بيجامة وشبشب، حتى لا يعرفها أحد ولكنها لم تنجح في ذلك، وجاء إليها العديد من الجمهور حتى يلتقطون الصور معها.

سما المصري في معرض الكتاب بالبيجامة

وقالت سما المصري لـ 'أهل مصر' عن زيارتها إلى معرض الكتاب: 'اتبسطت أوي النهارده في معرض الكتاب حتي لو كنت لابسه بجامه سيبكوا من الشكليات دي المهم المضمون، وانبهرت بالتنظيم بتاع المعرض وكمية المعروضات من الكتب والناس الكتيره اللى كانت هناك من مختلف الأعمار واشتريت كتابين مهمين مع اني مليش في القراءة هم كتاب 'أنوثه محرمة' وكتاب 'طلق مراتك' هو اسمه كده، بصراحه حاجه تشرف أوي، زوروا المعرض هتتبسطوا اوي'.

ونشرت سما المصري مقطع فيديو من زيارتها إلى معرض الكتاب، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، وعلقت عليها قائلة: 'والله ياجماعة انا لقيت نفسي عايزة اقرأ أي كتاب عن معاملة الحريم للرجاله ازاي فنزلت بالبجامه ذي ما انا كده لمعرض الكتاب'.

والله ياجماعه انا لقيت نفسي عايزه اقرا اي كتاب عن معامله الحريم للرجاله اذاي فنزلت بالبجامه ذي ماانا كده لمعرض الكتاب وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني. الفيديو كامل نزل علي قناتي علي اليوتيوب والرابط بتاعها هنا في البايو وفي الاستوري اشتركوا الان واعملوا subscripe وفعلوا زر الجرس معرض الكتاب بالبجامه انا مسخره اوي مستنيه خبر طردي ذي كل مره باه ..ماتنسوش😂😂😂

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Jan 26, 2020 at 4:17am PST

وتابعت: 'وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني، معرض الكتاب بالبجامه انا مسخره اوى، مستنيه خبر طردي زي كل مره بقى ماتنسوش'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
لأول مرة.. أهالي الجنود الإسرائيليين الأسرى يجتمعون اليوم مع نتنياهو