اعلان

سما المصري تعلق على طردها من معرض الكتاب: هي دي البجامه اللي جننت الناس

سما المصري في معرض الكتاب
سما المصري في معرض الكتاب

علقت الفنانة سما المصري على الأنباء التي ترددت عن طردها من معرض القاهرة الدولي للكتاب في دورته التي تحمل الرقم 51، أثناء تواجدها في فعالياته اليوم الأحد، وظهرت وهي ترتدي 'بجامة'.

ونشرت سما المصري صورة لها من معرض القاهرة الدولي للكتاب، وعلقت عليها قائلة: 'هي دي البجامه اللي جننت الناس والله النهارده في معرض الكتاب.. وموضوع طردي دا ياجماعه ماتركزوش مع الأخبار الهبله دي والنبي'.

وتابعت سما المصري قائلة: 'انا خلاص اتعودت خبر طردي من اي مكان بيبقي جاهز للنشر اول ما ادخل المكان لكن حد مسئول يطلع يقول اني اتطردت؟؟ابدا...قرار أو بيان يطلع اني اتطردت؟؟ ابدا...طيب اقول ايه طيب؟؟يلا اهو كله مصلحه وبروباجاندا'.

هي دي البجامه اللي جننت الناس والله النهارده في معرض الكتاب...وموضوع طردي دا ياجماعه ماتركزوش مع الأخبار الهبله دي والنبي انا خلاص اتعودت خبر طردي من اي مكان بيبقي جاهز للنشر اول ماادخل المكان لكن حد مسئول يطلع يقول اني اتطردت؟؟ابدا...قرار أو بيان يطلع اني اتطردت؟؟ ابدا...طيب اقول ايه طيب؟؟يلا اهو كله مصلحه وبروباجاندا....المهم تتفرجوا علي الفيديو علي قناتي علي اليوتيوب والرابط بتاعها هنا في البايو وفي الاستوري...صبح صبح ياعم الحج😂😂😂

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Jan 26, 2020 at 12:16pm PST

وكانت سما المصري، نشرت ايضا اليوم، مقطع فيديو من زيارتها لمعرض الكتاب، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، وعلقت عليها قائلة: 'والله ياجماعة انا لقيت نفسي عايزة اقرأ أي كتاب عن معاملة الحريم للرجاله ازاي فنزلت بالبجامه ذي ما انا كده لمعرض الكتاب'.

وواصلت 'المصري' قائلة: 'وبصراحه عجبني اوي اوي وحاجه فخمه جدا وحاولت اداري نفسي كتير بالبجامه بس فشلت وبرضو الناس عرفتني، معرض الكتاب بالبجامه انا مسخره اوى، مستنيه خبر طردي زي كل مره بقى ماتنسوش'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الأهلي ومازيمبي (0-0) في دوري أبطال إفريقيا (لحظة بلحظة) | استراحة