سما المصري تهاجم محمد رمضان بكلمات قاسية

أهل مصر
سما المصري ومحمد رمضان
سما المصري ومحمد رمضان

شنت الفنانة سما المصري هجوما شرسا على الفنان محمد رمضان، بعد الفيديو الذي نشره على حسابه على موقع التواصل "إنستجرام" برفقة الطيار الموقوف من داخل كابينة الطائرة للدفاع عن نفسه وإثبات أنه لم يكن له شأن في ايقافه وسحب رخصته .

وعلقت سما المصري عبر حسابها الرسمي على موقع "أنستجرام" على الفيديو قائلة: "ايه ياض الرجولة دي ياض يا اسطوره؟ انت طلعت ديزل بجد بقى واحنا مانعرفش؟ انت بتذيع فيديو مصوره للطيار الموقوف وهو بيقول انا الحكومه؟؟ دا انت اسود من جوه اوي...ايه نظام مكايده النسوان دا؟؟ انت عايز تبهدل الراجل اكتر يعني وتوقف حاله اكتر ماهو موقوف يعني؟ انت جبله ياض مابتحسش؟ لزومه ايه الفيديو دا تذيعه دلوقتي؟ عايز تسخن الناس والدوله علي الراجل يعني؟ يخربيت ام الأحداث بتاعك يااخي".

ايه ياض الرجوله دي ياض يااسطوره؟ انت طلعت ديزل بجد باه واحنا مانعرفش؟ انت بتذيع فيديو مصوره للطيار الموقوف وهو بيقول انا الحكومه؟؟ دا انت اسود من جوه اوي...ايه نظام مكايده النسوان دا؟؟ انت عايز تبهدل الراجل اكتر يعني وتوقف حاله اكتر ماهو موقوف يعني؟ انت جبله ياض مابتحسش؟ لزومه ايه الفيديو دا تذيعه دلوقتي؟ عايز تسخن الناس والدوله علي الراجل يعني؟ يخربيت ام الأحداث بتاعك يااخي

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Feb 14, 2020 at 3:35am PST

ويواجه الفنان محمد رمضان مؤخرا العديد من الانتقادات والهجوم الشديد، بسبب أزمته مع الطيار الموقوف، التي جاءت بعدما نشر رمضان مقطع الفيديو الذي تسبب في ايقافه وسحب رخصته، كما خرج رمضان وقال إن الطيار طلب منه تعويضا قدره 9 ونصف مليون جنيه، لكن الطيار نفى ذلك واوضح انه لم يطلب أي مليم منه.