اعلان

كزبرة عن تربحه ملايين من المهرجانات: ده وش بنى أدام معاه 10 مليون (فيديو)

كزبرة
كزبرة

نشر مطرب المهرجانات كزبرة، مقطع فيديو عبر حساباته الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي، اوضح فيه حقيقية تربحهم ملايين من اغانيهم كما اثير مؤخرا عن مطربي المهرجانات.

وقال كزبرة في الفيديو الذي نشره: 'كل ما أفتح الفيس بوك .. اسمع أن كزبرة وحنجرة يلعبوا فى 10 مليون جنيه ..ويكسبوا كام في الشهر.. إحنا على الله.. ومش معانا حاجة.. أنا راجل عندى دوالى في رجلى من الوقفة.. وصاحبى حنجرة شغال على سيارة.. حالته تصعب على الكافر.. وأنا بدور على بنزيمه أنزلها.. عشان هي وقف من الحال من كله'.

وتابع كزبرة قائلا:'كل واحد عاوز يطلع يعمل ترند يقول إن معانا 10 مليون.. هو عشان بيكا يتوقف كزبرة وحنجرة معاه.. حسن شاكوش يتوقف كزبرة وحنجرة معاه .. إحنا على الله.. أنا مش حاجة إننا نهزر ولا نأذى حد ولا حد يأذينا.. بص ده وش بنى أدام معاه 10 مليون .. أنا راجل عندى دوالى .. كل الناس بتشفونا في الشارع.. أنا راجل تعبان نفسيا.. عاوز الفيديو ده يروح لأحد حد بيقول معانا ملايين.. ولا فيلا ولا قصر ولا عربية ولا الحاجة ده خالص'.

يشار إلى أن الفنان هاني شاكر نقيب الموسيقيين إصدر مؤخرا قرارا بمنع مطربى المهرجانات من الغناء نهائيا، وتحذير المنشآت السياحية من التعامل معهم بما فى ذلك محمد رمضان الذى اتجه مؤخرا للغناء وإحياء الحفلات.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
مجلس الأمن يؤجل التصويت على مشروع قرار منح فلسطين العضوية الكاملة للغد