اعلان

بعد تهديديها بالانتحار.. منى فاروق: يارب اكتبلي العمرة

منى فاروق
منى فاروق

نشرت الفنانة منى فاروق، عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير 'انستجرام'، صورا من الحرم المكي وعلقت عليها قائلة: 'يارب اكتبلي العمرة، نفسي ازور بيت النببي اشتكيله'.

يأتي ذلك بعدما نشرت منى فاروق امس الاثنين، فيديو بث مباشر عبر حسابها على انستجرام، اعتذرت من خلاله للشعب المصرى وعبرت فيه عن حزنها الشديد من المعاملة التى تتلقاها من الناس والمجتمع بسبب أزمتها الأخيرة، وتمنت في الرسالة التي بثتها الموت بسبب المعاملة السيئة من الشارع لها.

وقالت منى فاروق في الفيديو بنبرة حزينة: ' طول الوقت بتعامل انى منبوذة في المجتمع وحضرت إلى دبى عشان اشتغل أى حاجه مش شرط التمثيل أي شغل مش لاقيه فرصة بقالى شهر قعدة في البيت ولا حد عاوز يتعامل معايا و حصلى مشكلة زى أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر.

يارب🤲🏻يارب🤲🏻🙏🏻

A post shared by Mona Farouk مني فاروق (@mona_farouk_official) on Feb 18, 2020 at 11:58am PST

واكملت كلامها قائلة: 'مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إنى أعمل مش واخدة بالى طول الوقت، وأنا تعبت وعمالة أتعامل إن الموضوع عادى وهومش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، وكنت كل لما أنزل ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده'.

وتابعت منى فاروق:' كل الناس بتضايقني وأنا بخاف أمشي في الشارع حد يضايقني ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، والحل إني أموت'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر سيتي وبرايتون (3-0) في الدوري الإنجليزي (لحظة بلحظة) | استراحة