سما المصري ببدلة رقص: مبحرمكوش من حاجة

أهل مصر
سما المصري
سما المصري

أثارت الفنانة الاستعراضية سما المصري الجدل مجددا، بعد نشرها صورة جديدة لها ببدلة الرقص، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

وتابعت سما المصري كلامها قائلة :"انا كده بغير كذا طقم في اللايف عشان ما أحرمكوش من حاجه"، ونالت الصورة إعجاب عدد كبير من متابعيها وتفاعلوا معها بالعديد من التعليقات المثيرة للجدل.

هز ياوز....والتوته جامده يامز... صوره اخري من لبس تاني لبسته امبارح في لايف برنامج(لوبس لايف) ...جلابيه بلدي وكان لايف رقص وعربده بالحلابيه دي والجلابيه الحمرا... انا كده باغير كذا طقم في اللايف عشان مااحرمكوش من حاجه.... يلي حملوا البرنامج هتلاقوا الرابط بتاعه في الاستوري أو حملوه من play store واسمه Loopslive ورقم الID بتاعي هو 1202063 واشتركوا في (نادي سما المصري) جوه البرنامج عشان المسابقه قربت... واشوفكم بكره لايف بعد الماتش الساعه ١٠ بالليل عشان تعبانه النهارده فششششخ من رقص امبارح... هزي يامهززه 😋😋😋😋

وفي وقت سابق علقت الفنانة سما المصري، على أزمة الفنان محمد رمضان الجديدة مع ناصر البرنس صاحب مطعم "كبدة البرنس" الشهير، بسبب دخول رمضان المطعم وقيامه بتصوير مشاهد لأحد أعماله الفنية، المقرر عرضه الفترة المقبلة دون إذنه، وتهديد رمضان للبرنس.

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Feb 19, 2020 at 8:30am PST

Instance ID Token

Needs Permission