المشرف العام على التحرير داليا عماد
اعلان

بسبب كورونا "خناقة" رامي جمال مع زوجته .. والأخيرة تستنجد : "الحقوني يا ناس"

أهل مصر
رامي جمال وزوجته
رامي جمال وزوجته
اعلان

وجه الفنان رامي جمال، رسالة يشتكي خلالها من حرص زوجته وخوفها الشديد عليه من التعرض للإصابة بفيروس كورونا، لذلك تلزمه العزل المنزلي وتمنعه من الذهاب إلى العمل، خشية من انتقال العدوى إليه بفيروس كورونا.

رامي جمال وزوجته في جدل بسبب كورونا

كتب رامي جمال، في رسالته عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام: "مراتي من حرصها منعتني أروح مكتبي اللي مابشوفش فيه غير شخص واحد عشان خايفة انه يعديني".

وتابع: "والنهاردة بس أنا فتحت الباب 2 مليون مرة، ما بين صيدلية وسوبر ماركت وجيران وخضار وحارس البيت، والله فتحت لـ6 أشخاص مختلفين وكل مرة تقولي الكحول واغسل ايدك، أنا فرصة إصابتي من على باب البيت أكتر بكتير من لو نزلت".

وردت "ناريمان" زوجة رامي جمال، على منشوره قائلة: "الحقونى يا ناس عاوز ينزل ويعدينى"، ليرد الفنان عليها قائلاً: "أعديكي إيه ده انتي عندك كحة وصداع وأنا مرعوب ومش عاوز اعترفلك"، ثم كتب: "ناريمان الفراغ هيجننها يارب كورونا ده يخلص بقى".

رامي جمال وزوجته في جدل بسبب كورونا

وعلق المطرب أحمد جمال قائلاً: "معلش يا روميو بتحبك وخايفة عليك وبعدين هما غيرنا في الوسواس انت عارف"، ورد عليه رامي جمال قائلاً: "من الحب ما قتل"، وردت زوجته قائلة: "قتل مين انت اللى عاوز تنزل وتقتلنى وانا غلبانة".

ثم علقت ناريمان على منشور زوجها قائلة: "مش بخليك تغسل ايدك وبعقم كل حاجة انت لوحدك مين هيعقمك كدا قولى"، ورد عليها رامي جمال: "يعقمني انا لو حد رمي سيجارة جنبي هولع".

إقرأ أيضاً:
اعلان