اعلان

شيرين عبد الوهاب تعود بعد 6 شهور عن اعتزال السوشيال ميديا.. هل تقدم حفل أونلاين؟

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

عادت النجمة شيرين عبد الوهاب إلى عالم السوشيال ميديا بعد أن اعتزلته منذ 6 أشهر، وأعربت شيرين عن سعادتها البالغة باهتمام الجمهور بالسؤال عنها، مما جعلها تعدهم بمفاجأة قريبًا أثناء تواجدها في المنزل حيث أنها تسعى لعدم النزول للشارع بسبب فيروس كورونا.

شيرين عبد الوهاب

ظن البعض أن المفاجأة التي تحضر لها شيرين عبد الوهاب هي حفلة أونلاين، حيث كتبت عبر حسابها على موقع التدوينات الشهير 'تويتر': ' أنا هنا يا حبايبي وإتبسطت جداً لما في ظل الظروف اللي العالم كله فيها وكل اللي ليه حد بيحبه قلقان وخايف عليه، لقيتكم فاكرينني وبتسألوا عني.أنا عايزة أطمنكم إني بخير الحمدلله وحالي زي حالكم كلكم، قاعدة في بيتي مع عيلتي وبدعي إن الغمة دي تعدي على خير'.

وتابعت: ' اهتمامكم بالسؤال عليا ده فرحني جداً وإداني طاقة إيجابية كنت محتاجاها في ظروف زي دي، وحمسني جداً وخلاني عايزة افرحكم زي ما فرحتوني و قريب إن شاء الله أشارك معاكم حاجة قريبة جداً لقلبي، ولحد ما ده يحصل عايزاكم تكونوا متطمنين عليا، وتاخدوا بالكم من نفسكم ونفضل كلنا في البيت'.

اعتزال شيرين عبد الوهاب السوشيال ميديا

وكان سبب اعتزال شيرين عبد الوهاب السوشيال ميديا عندما اشتدت الأزمة في لبنان، وكتبت عبر حسابها يوم 15 أكتوبر الماضي: ' قلبي يحترق على وطننا الغالي #لبنان، لكن في مثل هذه المواقف، الكلام ليس كافياً. أنا على أتم الاستعداد لإقامة حفل يكون كل العائد منه مخصص للمتضررين من الحريق، وأناشد دولة رئيس الوزراء سعد رفيق الحريري أن تكون تحت رعاية سيادته'.

وجدت شيرين وقتها أنها هوجمت كثيرًا على هذه التدوينة، فقررت أن تعتزل السوشيال ميديا، وكتبت: 'قررت اقفل كل حاجة ليها علاقة بالسوشيال ميديا علشان مأذيش نفسي ولا المتابعين المحترمين اللي هتقرأ التعليقات. أرجو من محبيني ما يزعلوش مني علشان دي حاجة هتريحني وتفرحني'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة بيراميدز والبنك الأهلي (1-0) في الدوري المصري اليوم (لحظة بلحظة) | نهاية الشوط الاول