اعلان

ريم البارودى لإيناس عز الدين: أنتي أقوى من الوباء اللعين

إيناس عز الدين
إيناس عز الدين

وجهت الفنانة ريم البارودى رسالة إلى الفنانة إيناس عز الدين، بعد إصابتها بفيروس كورونا المستجد، ودخولها مستشفى حميات إمبابة، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام .

ونشرت ريم البارودى صورة إيناس عز الدين وعلقت قائلة :' قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا.. صاحبة الصوت والقلب والابتسامة الجميلة إيناس عز الدين برج الميزان اللي مهما بيقع بيحاول ويقاوم ويعافر لحد مابيقوم بحب الناس ودعواتهم والطاقه الإيجابية هتعدي وانتي أقوى من الوباء اللعين ده.. وحتقومي بألف سلامة وزي ماوعدتني أنا ورانيا تعملنا صنية بطاطس'.

وكشفت إيناس عز الدين في الساعات الأولى من صباح اليوم الاثنين، عن إصابتها بفيروس كورونا، الأمر الذي أثار قلق جمهورها على مواقع التواصل الاجتماعي، بعدها كشفت أن حالتها ازدادت سوءا وتم نقلها إلى مستشفى حميات إمبابة.

وخلال وجودها في سيارت الإسعاف التي تقلها، قالت إيناس عز الدين: 'انا في عربية الاسعاف وطالعة على حميات إمبابة علشان الناس اللي فاكرين المرض فيه دعاية و استهزاء أو هزار ومع ذلك مش بتمنى أنهم يدوقوه علشان يتعلموا يحترموه ..علشان اللي بيعمل كده بيتهيأله كل الناس بتعمل زيه'.

قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا 🙌🏻🙌🏻 صاحبه الصوت والقلب والابتسامة الجميلة ايناس عز الدين برج الميزان اللي مهما بيقع بيحاول ويقاوم ويعافر لحد مابيقوم بحب الناس ودعواتهم والطاقه الايجابية هتعدي وانتي اقوي من الوباء اللعين ده فيروس 🦠 وحتقومي بالف سلامه وزي ماوعدتني انا ورانيا تعملنا صنيه بطاطس😋❤️❤️❤️❤️❤️ اللهم اشفي وعافي كل مريض ياحنان يامنان ارفع الضر عنه يالطيف الطف بحاله 🤲🤲🤲🤲🤲🤲 دعواتكم @enasezzeldeenofficial

A post shared by Reem Elbaroudy (@reemelbaroudyofficial) on Mar 30, 2020 at 6:30am PDT

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
الاجتماع انتهى.. ماذا قررت وزارة التموين وشعبة المخابز لخفض سعر الرغيف السياحي؟