اعلان

منة جبران تروى تفاصيل جديدة عن فيديو متحرش التجمع (فيديو)

منة جبران صاحبة فيديو متحرش التجمع تروى تفاصيل جديدة، كشفت منة جبران عن أسرار جديدة حول واقعة فيديو متحرش التجمع التى تعرضت له، انتشر فيديو متحرش التجمع على مواقع التواصل الاجتماعي، ألا أن اليوم خرجت الشابة منة جبران في فيديو أخر وهى تروي أسرار جديدة عن ما تعرضت له من قبل الشاب، وقد أكدت منة جبران أنها تعرضت للتحرش أثناء انتظارها للأتوبيس الخاص بها أمام أحد "الكافيهات"، وقام شاب بالسير خلفها ومعاكستها بسيارته، قائلة "أنا بس عايزة أحكي الموضوع بالتفصيل لأن أنا مكنتش ماشية عمالة بصور .. زي أي بنت قلقت ودخلت سوبر ماركت اشتري حاجة، خرجت كان لف بالعربية ونزل منها، وعرض عليا أشرب معاه قهوة"، القصة كلها مش أن اقبل أو أرفض الموضوع أنه كان بيقل في أدبه وبيرمي في كلام ويلف ورايا بالعربية أكيد ديه حاجة مش طبيعية".

منة جبران صاحبة فيديو متحرش التجمع

علقت من على المغردين عبر مواقع التواصل الاجتماعى الذين انتقدوا ملابسها مرددة "بخصوص الناس اللي بتهاجمني علشان لبسي، مامتك أو أختك متعاكسوش قبل كده، معنى كده إن لبسهم قليل أدب، مالهاش علاقة منتقبات ومحجبات بيتعرضوا لمعاكسات.. واللى بيهاجمنى بيقول بقف في نفس المكان للمعاكسات .. أنا مستنية الباص ونقطة التجمع الخاص به مش بتتحرك معايا".

والجدير بالذكر أن منة جبران نشرت قبل ذلك مقطعى فيديو عرفوا باسم فيديو متحرش التجمع لشاب وهو يعاكسها ويطلب منها أن يشربا قهوة في أحد "الكافيهات".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً