اعلان

عمرو راضي يرد بعد الهجوم على صورة خطيبته مع حبيبها السابق: "طلعتوني مش راجل عشان نكتة"

البلوجر عمرو راضي
البلوجر عمرو راضي

أثار البلوجر عمرو راضي حالة واسعة من الجدل عبر منصات السوشيال ميديا، لدرجة أنه احتل الصدارة في قائمة الأعلى بحثًا خلال الساعات القليلة الماضية، وتعرض لهجوم لاذع من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي عقب إعلان خطبته في أحد دور عرض السينما، بسبب كشف تفاصيل العلاقة القديمة بين خطيبته وحبيبها السابق، وقد أثار الجدل أيضًا قبلها بسبب طريقته في طلب الزواج من العروس، وهي عارضة أزياء مصرية تدعى هدير النحاس، لكن عمرو راضي قرر الخروج عن صمته في المرتين، والرد على الهجوم اللاذع الذي تعرض له، من خلال خاصية 'الستوري'، عبر حسابه الشخصي على أحد مواقع التواصل الاجتماعي.

وخلال السطور التالية يوضح 'أهل مصر'، عمرو راضي يخرج عن صمته ويرد على الهجوم اللاذع بهذه الطريقة.

 عمرو راضيعمرو راضي

رد عمرو راضي على الانتقاد بسبب طريقة طلب الزواج

قال عمرو راضي عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير 'إنستجرام'، للتعليق على الهجوم الذي تعرض له بسبب طريقته في طلب الزواج من عروسه: 'شكرًا من كل قلبي على كل المشاعر الحلوة اللي وصلتني منكم.. مبسوط من قلبي إنكوا شاركتوني ده.. طبعًا بعد 10 سنين على السوشيال ميديا.. شوفت فيها كل حاجة حرفيًا.. كان متوقع جدا ناس تطلع تغلط فينا ويزيدوا.. أنا بشكرهم على مجهودهم'.

 عمرو راضي

وأضاف عمرو راضي: 'ناس فاكرة نفسها أكثر منا احترامًا وأدبًا وبيفهموا في الأصول أكتر مننا.. ومعرفش بيحكموا علينا من إيه وناسيين إننا بنوريهم وبسس اللي عايزين نوريهولهم.. يعني أنا والبنت اللي بحبها نعرف بعض سنة.. ملناش صورة واحدة نزلت.. حفاظًا مني عليها وبحكم إن الناس عارفاني أربط اسمها باسمي إلا لو في حاجة رسمية'.

 عمرو راضيعمرو راضي

 عمرو راضيعمرو راضي

حتى أنه قام بنشر مجموعة من الصور التي توثق لحظة طلب يد العروس من والدها في منزلها.

 عمرو راضيعمرو راضي

 عمرو راضيعمرو راضي

 عمرو راضيعمرو راضي

رد عمرو راضي على الهجوم بسبب حبيب خطيبته السابق

قال عمرو راضي: 'تطلعونا مش رجالة ورايح أخطب ex أنتيم عمري 15 سنة، عشان كومنت بنهزر فيه على نكتة بينا وبين صاحبنا.. عشان عشت مع أنتيم عمري كله وجت هيا خدتنا من بعض'.

 عمرو راضيعمرو راضي

WhatsApp
Telegram