اعلان

إعلامي يفتح النار على معتز مطر: تاريخك أسود ومقزز مع المثليين

معتز مطر
معتز مطر

وجه الإعلامي محمد موسى، رسائل نارية للإرهابي معتز مطر، مهددا بكشف المزيد من الفضائح والأسرار للرأي العام لمعرفة حقيقة شذوذ الهارب مع المثليين وغيرها من الأمر الأخرى.

وخلال تقديم برنامج 'خط أحمر' على قناة الحدث اليوم، قال موسى: 'أنا عارف أنت ليه 'لوسى' أوعي تكون نسيت نفسك ونسيت أن أحنا عارفين تاريخك الأسود أوعي تكون فاكر لما كنت مراسل فى قناة مودرن تاريخك محدش يعرفه كلنا عارفينه بس كل الحكاية أن احنا مبنتكلمش فيه عشان الكلام الحقيقة كلام 'مقزز' لأن أفعالك مقززة زيك، أنا مش هتخنلك عروق رقبتى زي ما أنت ما بتعمل، لأن الحقيقة أنت أقل من كدة.

وواصل: 'واد يامهتز فاكر وأنت مراسل فى مودرن كنت بتجرى ورا البنات الصغيرة فى فيصل وفيهم بنات كانت بتجيلك المكتب أوعي تكون ناسى، فاكر لما جريت وهربت للخارج يا 'لوسى' بعد ما روحت مكتب إعلامى كبير ورئيس قناة كان إداك فرصة زمان وعملك مراسل فى مودرن وعملك برنامج رحتله قبل ما تروح لبره على طول فى عز ما كنت بتشتم فى مرسى والإخوان وبعد 30/6 رحتله وعيطتله فى قلب مكتبه عشان يشغلك أو يعملك برنامج و الحقيقة طردك.. فاكر ولا أقول كمان يالا يا خواجة.. والحقيقة عايز أسأل سؤال واحد، إيه علاقة جماعة الإخوان الإرهابية بالخواجات'؟.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً