اعلان

والد حسام حبيب بعد التسريب الأخير له عن استغلال شيرين:" ده كلام مفبرك لجريدة صفراء وهقاضيهم" (خاص)

 شرين عبد الوهاب وحسام حبيب
شرين عبد الوهاب وحسام حبيب

علق حسين والد الفنان حسام حبيب على التسريب الصوتي المنسوب له الذي تم تداوله خلال الساعات الماضية الذي تطرق إلى خطة نجله للانفصال عن 'شيرين' بعد الحصول على ثروتها المالية..

وقال حسين والد حسام حبيب في تصريح خاص لـ'أهل مصر':'ده كلام مفبرك لجريدة صفراء بتعيش على الفضائح، وده كلام مش صحيح وغير منطقى، ولو ليهم فرع في القاهرة هاقاضيهم'.

كان رواد موقع التواصل الاجتماعي قد تداولوا مقطعا صوتيا يقال إنه لوالد المطرب حسام حبيب زوج الفنانة شيرين عبدالوهاب وهو يتحدث مع فتاة يريد زواجها من نجله، موضحا خطة نجله للانفصال عن 'شيرين' بعد الحصول على ثروتها المالية.

وجاء في التسجيل الصوتي: 'ابني حسام بيتحكم بجميع حسابات شيرين عبدالوهاب وبيسحب كل ما يشاء من أموالها، وأيضا حسام ووالدته مبيحبوش شيرين عشان هي كمان كانت ترغب في الطلاق منه'.

وأضاف: 'حسام متزوج منها وبيشتغل معاها مدير أعمالها من المفروض بقى أنه يكون له نسبة من الأرباح مثل نسبة مدير أعمالها القديم ياسر خليل، أنا عارف حسام ابني دماغه سم وهو ذكي جدًا ومش سهل، فأكيد هو في دماغه حاجه ومأمن بنفسه جدا، وشيرين عامله لحسام توكيل بدليل أنه معاه الفيزا بتاعتها وبيقدر يسحب من حسابها، وعارف الرقم السري، بس هو بيروح يسحب الفلوس اللى هو عايزها بس'.

وتحدث عن علاقة الكره بين شيرين عبدالوهاب وأسرته، وخاصة والدته حيث قال: 'إيمان أم حسام مش بتحب شيرين، إيمان تنكة، وعاملة زي المليونير لما يفلس هي صرفت الفلوس اللي أبوها سابهالها وصرفت فلوس حسام، شيرين عايزة تقولها بتتنكي على إيه يا روح أمك ده أنا عزماكي وهتسافري على حسابي والفندق على حسابي'.

WhatsApp
Telegram