أحمد فلوكس في مأزق بسبب مشاجرة زينة وأحمد عز: "هيخلوك بطاطس محمرة"

منى رجب

11:24 ص

الثلاثاء 13/أغسطس/2019

أحمد فلوكس في مأزق بسبب مشاجرة زينة وأحمد عز: هيخلوك بطاطس محمرة
أحمد فلوكس وأحمد عز
حجم الخط A- A+

بعد مشاجرة زينة وأحمد عز، تعرض الفنان أحمد فلوكس، للعديد من الانتقادات بعد أن دافع عن صديقه النجم أحمد عز في أزمته الأخيرة مع الفنانة زينة وشقيقتها في واقعة مشاجرة أحمد عز وزينة بأحد فنادق الساحل الشمالي، وبعد أن نشر "فلوكس" صورته مع أحمد عز عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، وكتب عليها: "حق الله ... الراجل ده انا اشتغلت معاه .. جدع في حاله و مركز في شغله بس و محترم و معندوش حاجه فعلا غير انوا يشتغل و ينجح .... ربنا معاه و يصلحلوا الحاال".

اقرأ أيضا.. زينة تكشف لـ "أهل مصر" مفاجأة بخصوص تعدي أحمد عز عليها بالضرب في الساحل الشمالي

مشاجرة زينة وأحمد عز
هاجم متابعو أحمد فلوكس على منشوره وموقفه مع أحمد عز، حيث قال له أحد المتابعين: "ده زينه وأختها مش هيبطلو تلقيح عليك.. هيعملو منك بطاطس محمره يا فلوكس".

مما اضطر "فلوكس" أنا يرد عليها بسخرية قائلاً: "بحب البطاطس المحمره قويييييييييي".

بينما قال له أحد المتابعين: "جدع في شغله حاجه ومطلعش جدع في انه مش عايز يعترف بعياله حاجه تانيه خالص انا اختلف مع حضرتك انا اسفه بس الراجل الجدع يبقي جدع في كل حاجه في شغله وفي بيته وبره مع كل الناس مش من المجدعه اني اسيب طفلين واتبرا منهم ومن نسبهم".

مشاجرة زينة وأحمد عز
يذكر أنه تعود تفاصيل الواقعة، عندما تلقت شرطة السياحة بلاغًا بوقوع مشاجرة بين أحمد عز وشقيقة الفنانة زينة، وتبادلا فيها الاتهامات بالضرب والسباب والتشابك بالأيدي، لتبدأ النيابة العامة في التحقيقات.



موضوعات متعلقة