ريهام سعيد تهاجم مروان يونس: ياخسارة النخوة والرجولة يا بهلوان

ads

إسماعيل فارس

10:05 م

الأربعاء 18/سبتمبر/2019

ريهام سعيد تهاجم مروان يونس: ياخسارة النخوة والرجولة يا بهلوان
حجم الخط A- A+

هاجمت الإعلامية ريهام سعيد، عبر حسابها الرسمي على موقع الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"، الفنان الساخر مروان يونس بعد واقعتها الشهيرة التي سخرت فيها من أصحاب السمنة، وذلك بعد طلب مروان من ريهام بإذاعة حلقة من السجن.

ريهام سعيد تهاجم مروان يونس
وكتبت ريهام سعيد عبر "إنستجرام": "اول مره اشوف الخبر ده دلوقتي بعيدا عن ان في ناس ماتفرجتش على الحلقه و لا عرفت اني قعدت اعيد الكلام اللي اتقال في التقرير من الناس مرضى السمنه الي فوق الميتين ك.الي كنت بعالجهم في نفس الحلقه بجراحات حتي لو انا قلت كلمتين تقال عشان خايفه علي الناس.او حتي لو في ناس اعتبرت اني اسأت التعبير . ده ايه ده. ده المفروض زميل؟ لا معلش ده المفروض راجل. واحد يتمني السجن لأم لـ تلات اولاد؟ انت تعرف ايه هو السجن؟".


اقرأ ايضا.. ريهام سعيد تعيش حالة حزن بعد وقف برنامجها.. وتعلق: "لن ينسى الله سكوتك عن الكلام"

وتابعت ريهام سعيد: " والله ما قادره اصدق اخلاقك ولا تربيتك يا خساره علي النخوة والرجولة هزر و ضحك الناس يا ابو قلب اسود. حسبي الله ونعم الوكيل . الدنيا دواره يا بهلوان. اللي بتتكلم عليها دي عملت حاجات و حلقات انت ماتعرفش تعمل ربعها. السجن ده للي زيك اللي ملوش لازمة ووجوده زي عدمه. الإعلام اللي انت عايزه اللي كله تريقه علي الفساتين و علي خلق الله يا هايف. اعلام ايه. اش فهمك انت في الإعلام. ما هو الغلط مش عليك . ما هي اتذكرت في القرآن. الايه اتقلبت؟

موضوعات متعلقة