اعلان

بعد تكريمه في ختام مهرجان الجونة.. محمد هنيدي لـ السقا: "هنفضل واقفين في ضهر بعض لاخر يوم في عمرنا"

محمد هنييد وأحمد السقا في مهرجان الجونة السينمائي
كتب : منى رجب

وجه النجم محمد هنيدي رسالة لصديقه النجم أحمد السقا، الذي حرص على تقديم درع التكريم له في حفل ختام مهرجان الجونة السينمائي الدولي بدورته الثالثة.

اقرأ أيضا.. هنيدي والسقا يغنيان "كامننا" بشكل ساخر في مهرجان الجونة السينمائي (فيديو)

ونشر "هنيدي" صورة له برفقة نجيب ساويرس وأحمد السقا أثناء تكريمه على المسرح في حفل ختام مهرجان الجونة، وذلك عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

وعلق "هنيدي" على الصورة قائلاً: "السقا جيه مخصوص وحبس نفسه 48 ساعة عشان ماحدش يعرف انه هنا و يفاجئني في مهرجان الجونة انه هو اللي هيسلمني التكريم .. طبعا انا كنت عارف من اول يوم وعملت نفسي متفاجئ وتقريبا الجونة كلها كانت عارفه، ودي كانت مفاجأتي للسقا".

View this post on Instagram

السقا جيه مخصوص وحبس نفسه ٤٨ ساعة عشان ماحدش يعرف انه هنا و يفاجئني في مهرجان الجونة انه هو اللي هيسلمني التكريم .. طبعا انا كنت عارف من اول يوم وعملت نفسي متفاجئ وتقريبا الجونة كلها كانت عارفه 😂😂 ودي كانت مفاجأتي للسقا 😂 .. مافيش شكر بين الإخوات.. وفرحتك باخوك اللي شوفتها في عنيك اكبر من أي حاجة .. زي ما وقفنا في ضهر بعض ف الافلام هنفضل واقفين في ضهر بعض لاخر يوم في عمرنا .. بحبك يا سقا A post shared by Mohamed Henedy (@henedythereal) on Sep 27, 2019 at 8:12pm PDT

وأضاف: "مافيش شكر بين الإخوات.. وفرحتك باخوك اللي شوفتها في عنيك اكبر من أي حاجة .. زي ما وقفنا في ضهر بعض ف الافلام هنفضل واقفين في ضهر بعض لاخر يوم في عمرنا .. بحبك يا سقا".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
الاحتلال الاسرائيلي يصيب 11 فلسطينيا ويعتقل آخرين في مخيم نور شمس