المشرف العام على التحرير داليا عماد

رامي جمال حزينا: مفيش مكان في حياتي لأى حد مؤذي

أهل مصر
الفنان رامي جمال

أعرب الفنان رامي جمال عن حزنه الشديد، من تصرفات بعض الأشخاص في حياته، وذلك من خلال تغريدة له نشرها على موقع التدوينات القصيرة "تويتر".

رامي جمال

وقال رامي جمال: "هي ليه الناس بتزعل لما نعاملها بمعاملتها ليه دايما منتظرين العطاء من جانب واحد ليه دايما واثقين اننا هنفضل نستحمل ومش هيبقالنا رد فعل أو هنتغير مفيش مكان في حياتي لأي حد مؤذي من النهاردة مهما كانت أهميته كفاية".

حفل رامي جمال

ومن المقرر أن يحيي رامي جمال وتامر حسني حفلا غنائيا ضخما، بحضور عدد كبير من جمهورهم ومحبيهم، وذلك خلال هذا الشهر وبالتحديد يوم 20 ديسمبر المقبل في قاعة المنارة بالتجمع الخامس.

مرض رامي جمال

ومنذ عدة أسابيع فاجأ الفنان رامي جمال الجمهور، بإصابته بمرض البهاق، و تفكيره في الاعتزال، وأعلن ذلك من خلال حساباته على مواقع التواصل الاجتماعي، إلا أنه وجد دعما كبيرا من الجمهور والفنانين، الأمر الذي جعله يتراجع عن فكرة الاعتزال.

وقال رامي جمال في حواره مع الفنانة إسعاد يونس ببرنامج "صاحبة السعادة، عن مرضه: "القصة دي عندي بقالها 4 سنين بس كانت صغيرة جدا مش باينة، بدأت نقط صغيرة تبان في أيدي صغيرة جدا، الاول روحت لدكتور قولت جايز تبقى اي حاجة واخدلها دوا، قالي للاسف والله بهاق بس نقدر نحجمه".

وتابع رامي جمال حديثه عن مرضه قائلا: " قعدت 4 سنين خلالها بدلت 20 نوع دوا و 20 دكتور وكلهم تكرموا عليا بصبرهم معايا الطويل، جه فوقت من 4 او 5 شهور بقت النقط شوية سريعة فالانتشار وبتكبر، القصة مضطر اتابعها يوميا بتكبر هنعمل ايه".

اقرأ أيضا.. تفاصيل حفل رامي جمال مع تامر حسني

وواصل كلامه قائلا: "وللاسف كنت شايفها بتضلم وكل مقابل حد يقولي يا رامي خلي بالك بدات تبان شوف حاجة، حظي الحلو اني كنت متخيل أن الموضوع هيبقى سبب أني اسيب الشغلانة بس شفت كل القلوب حلوة، وكل اللي بسمعه مفيش مشكله عايزينك تكمل عايزين مزيكتك".

إحصاءات فيروس كورونا حول العالم (تحدث لحظيا)
مصر
المصابون
المتعافون
الوفيات
العالم
المصابون
المتعافون
الوفيات

Instance ID Token

Needs Permission