اعلان

خطيبة تامر عاشور السابقة تفجر مفاجأة: "اتقدم لي على أساس أنه مطلق"

تامر عاشور وخطيبته السابقة دارين حلمي
تامر عاشور وخطيبته السابقة دارين حلمي

فجرت دارين حلمي خطيبة المطرب تامر عاشور السابقة مفاجأة جديدة في تفاصيل خطبتها، حيث أوضحت أنه تقدم لأهلها لطلب الزواج منها مؤكدا أنه طلق زوجته سمر أبو شقة.

وكتب دارين عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام" توضيحا ردت فيه من خلاله الشائعات التي وجهت لها الفترة الأخيرة: "يا أيها الذين آمنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا، أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين، صدق الله العظيم".

وأشارت: "نظرا لاتهامات وإشاعات اتوجهت لي الفتره اللي فاتت وبدون وجه حق فكان لازم أخرج عن صمتي وأوضح موقفي، لأن مش دارين اللي تاخد راجل متجوز أو تكون سبب في خراب بيت حد، وقد تم إنشاء مشروعك، وصدقت، وحصلت الخطوبة بشكل رسمي، على أساس أنه مُطلق، وطلاء الأمور لقد شعرت أنه في مكان رسمي".

وأوضحت: "أي بنت في الموقف ده لازم تعمل كده، في الآخر صممت الخطوبة تنتهي بينا بمنتهى الاحترام، لأنه مينفعش وكل التوفيق ليه، والنصيب بإيد الله.. ربنا يوفقه في حياته ويوفقني في خطواتي الجاية إن شاء الله".

وأنهت دارين حديثها قائلة: "تامر إنسان محترم مشفتش منه غير كل خير واحترام وحب، وأنا بحترمه على المستوى الفني والشخصي، لكن ده نصيب وربنا يوفقه في حياته واتمنى محدش يتكلم في حاجة ميعرفش تفاصيلها، وشكرا لكل الناس اللي بتحبني وعرفاني كويس، أظن أنا جاوبت على حاجة ومش هفتح الموضوع ده تاني نهائي أرجو احترام موقفي".

وعلق الجمهور على منشور دارين: "إنتي صعبانه عليا اوي والله العظيم بجد انا حاسه يارب ربنا يعوضك ويوجع كل اللي قهر قلبك"، فيما كتبت شخص آخر: "شوفتي إنك ظلماها كفايه بقي"، في إشارة منها لحساب سمر أبو شقة طليقة تامر عاشور.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
فيفا يعلن رسميا إيقاف قيد الزمالك 3 فترات بسبب خالد بوطيب