اعلان

بعد نتيجة الثانوية العامة.. أحمد أمين: «شكرًا الواحد في الميّة اللي مجاش» (صورة)

احمد أمين
احمد أمين

natega thanwya emis gov ننشر برقم الجلوس فقط نتيجة الثانوية العامة 2021 على 'أهل مصر'، حيث أن نتيجة الصف الثالث الثانوي 2021 ظهرت الآن برقم الجلوس فقط على natega thanwya emis gov .

natega thanwya emis gov نتيجة الثانوية العامة 2021

وعلق الفنان أحمد أمين على نتيجة الثانوية العامة 2021 natega thanwya emis gov ، عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي 'فيسبوك' من خلال منشور له، كتب فيه: 'لما بفتكر ثانوية عامة بشكر الواحد في المية اللي مجاش.. لو كان جه معرفش كنت هبقى فين! فرقت معايا على جزء من عشرة في المية.. عشان أدخل إعلام الكلية اللي كنت عايزها ساعتها.. فدخلت فنون جميلة.. واشتغلت في الصحافة لحد ما وصلت رئيس تحرير وأنا مش إعلام'.

احمد امين والثانوية العامة

وأضاف: 'بعدها بقيت ممثل وأصحابي من فنون جميلة بقو فريقي اللي عملنا مع بعض البلاتوه.. أنا عارف يوم النتيجة بتبقى زعلان أو فرحان علشان فاكر إن دي نتيجة مرحلة.. لكن الحقيقة إنها بداية مجموعة اختيارات كتيير.. كلها ممكن توصل للنجاح عادي جدًا'.

وتابع: 'أصل النجاح مش مرحلة من الدراسة.. ده مشوار كبير وطريق طويل وتغييرات كتير.. ممكن التفوق يبقى نقمة وممكن عدمه يبقى نعمة.. المهم هنكمل إزاي وهنختار إيه.. مبروووك من قلبي لكل الناس اللي طلعت نتيجتهم بغض النظر عن نتيجتهم.. مبروك عليك بداية اختياراتك!'.

نتيجة الثانوية العامة

يمكن الأن الدخول على نتيجة الثانوية العامة 2021 natega thanwya emis gov من خلال هذا الرابط .. من هنــــــــــــا

WhatsApp
Telegram