اعلان

محمد سامي لهالة صدقي: «بشكرك وبحبك»

هالة صدقى
هالة صدقى

شاركت الفنانة الكبيرة هالة صدقي مقطع فيديو خلال صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير 'إنستجرام' وهي تشيد بالمخرج محمد سامي.

وعلقت هالة صدقي قائلة: 'بحبك وبحترمك وربنا يكرمك وينجحك كمان وكمان لأنك تستاهل وتستاهل بشكره لأنه قدم كل الشخصيات اللي حبتوها واللي عشنا كلنا معاكم في مشاهدتها أشكرك لأنك أسعدتنا كلنا مع جمهورنا في مسلسل عظيم'.

وقالت كذلك: 'مخرج أكتر من رائع ومحترم ودؤوب وبيحب الفنان اللي حاسس بغيرته على شغله واهتمامه بالتفاصيل وبيكره الممثل أو أي حد مبيديش الأهمية اللي هو حاسسها، وبشكره لأنه أعاد السنة دي اكتشافي مرة تانية بجد واحترم تاريخي وشغلي وموهبتي، وقدمني على أحلى وجه بشخصية صفصف التي ابتكرها'.

من جانبه حرص المخرج محمد سامي على إعادة نشر الفيديو عبر صفحته على موقع 'إنستجرام' وعلق قائلًا: 'يا أستاذة أنا اللي بشكرك وبحبك ويا بختي إني بقى مكتوب في تاريخي إني اشتغلت مع الأستاذة هالة صدقي.. ربنا يخليكي لينا يا أجمل ملكة وألذ صفصف'.

يشار إلى أن مسلسل 'جعفر العمدة' يتولى بطولته الفنان محمد رمضان، هالة صدقي، إيمان العاصي، منة فضالي، مي كساب، أحمد داش زينة، تأليف وإخراج محمد سامي.

WhatsApp
Telegram