اعلان

ياسمين صبري: «قالوا بقلد كاردشيان وجورجينا.. العيب فيهم مش فيا»

ياسمين صبري
ياسمين صبري
كتب : منة حسين

علقت الفنانة ياسمين صبري، على اتهامها بتقليد العارضة جورجينا رودريجز صديقة النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو، بعد أن تم تداول هذه الاتهامات طوال السنوات الماضية.

وقال ياسمين صبري في تصريحات تلفزيونية تعليقًا على الأمر: ”في 2015 كنت ابتديت اتشهر.. وقتها شبهوني بـ كيم كارداشيان، لأن كيم كانت هي اللي في الصورة، دلوقتي هما نقلوا لا هي بتقلد جورجينا، أنا نفس الست بس غيروا هما أنا بقلد مين!“.

وأضافت الممثلة المصرية: ”مش مشكلة اللي يقول يقول واللي يعمل يعمل، المشكلة مش من عندي المشكلة في اللي بيعلق وبينتقد، وعلى الأقل مش بيقولوا حاجة فيها إهانة“.

ياسمين صبري

كشفت الفنانة ياسمين صبري عن شخصيتها في فيلمها الجديد البعبع، الذي يقام العرض الخاص له حاليا في إحدى المولات الشهيرة بالتجمع الخامس.

وقالت ياسمين صبري في تصريح لـ 'أهل مصر': 'فيلم لذيذ ومختلف عما قدمته من قبل، وأقدم فيه شخصية بنت غلبانة بتشقى وعايزة تبقى حاجة وبتواجه صعوبات كتيرة وبتتبهدل'.

وتابعت ياسمين صبري عن التعاون مع الفنان أمير كرارة في الفيلم قائلة: 'أمير جميل جدًا ومجتهد في شغله وبيسعى، والكواليس معاه جميلة'.

وعن المنافسة في عيد الأضحى مع الأفلام الأخرى قالت ياسمين صبري: 'أهم حاجة الجمهور يبقى عنده تنوع في الأعمال، وبتمنى وجود أعمال قوية'.

WhatsApp
Telegram