اعلان

عمرو مصطفى: أنا نرجسي ومغرور ومنفصل عن زمايلي

عمرو مصطفى
عمرو مصطفى

وجه عمرو مصطفى رسالة جديدة، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، لكل من يتهمه بالنرجسية.

وكتب عمرو مصطفى: 'أنا نرجسي أنا مغرور أنا منفصل عن زمايلي، وفي حالي ومش بكلم حد في الوسط.. ارتاحوا بقى وبطلوا تذكروا اسمي في كل مكان'.

عمرو مصطفى يشن هجوما على منتقديه

وتابع: 'اقعدوا اعلموا لجان في كل حتة تطلع تشتمني وبرامج مخصوص لمهاجمتي، كل دا لأني لأزم أكون منافق وأشكر في ناس منافقة علشان صورتي تكون كويسة قدام الناس، طيب أنا عايز صورتي تكون وحشة ارتاحوا بقى'.

يشار إلى الفنان رامي جمال علق على تصريحات الفنان والملحن عمرو مصطفى مؤخرا، بشأن الاتهامات التي وجهها إلى زملائه، بأنهم يسرقون ألحانه.

وقال رامي جمال، أثناء لقائه ببرنامج «حبر سري»، مع الإعلامية أسما إبراهيم: «أنا المبدع مفيش حاجة في الدنيا متوقفة على شخص، والملحن من غير شاعر وموزع شاطر أداة، والمطرب الشاطر اللي سماه أداة.. غير كدا مكانش هيبقى قاعد يتكلم إنه ملحن شاطر».

وأضاف رامي جمال: «في الحقيقة في نوع من النرجسية، أنا مش بحبه.. وفي فرق بين إنك واحد من الملحنين العباقرة اللي التاريخ مش هينكرهم، لكن لسة مين كدا مزعلتوش منك، عاب في كل زمايله، ولما تعيب في زمايلك إنت بتعيب في مهنتك، وأنا شايف إننا نكبّر بعض أحسن».

وأنهى رامي جمال قائلا:«أنا عارف إن عمرو أطيب من الطيابة، لكن الناس العادية بتشوف مشاكلنا.. ليه نصدّر لهم إننا مش بنحب بعض بالشكل دا؟!».

WhatsApp
Telegram