اعلان

برومو برنامج رامز جاب من الآخر يفجر ردود فعل متضاربة بين الجمهور.. التفاصيل

رامز جلال
رامز جلال

تفاعل عدد من رواد مواقع التواصل الإجتماعي مع برومو برنامج رامز جاب من الآخر، الذي طرح اليوم، ومن المنتظر عرضه في شهر رمضان الكريم 2024.

ومن تعليقات الجمهور على البرومو عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك:'عاش حلو جدا'، و'بستني رمضان عشان رامز..أجمد حاجه في رمضان'، و'يعني إنت مش هتستريح إلا لما تموت لك حد'، وشكله حلو السنة دي'.

الفنان رامز جلالالفنان رامز جلال

تفاعل الجمهور مع برومو برنامج رامز جاب من الآخر

ومن التعليقات كذلك:'كل سنة ابوخ من اللى قبلها وكله تمثيل فى تمثيل'، و'أجمل حاجة في رمضان'، وكله قابض وأحنا لأزم نصدق'، و'عسل يا رامز بس برضة تمثيل'، 'أيوا برضوا فين المقلب ؟؟'.

وطرح اليوم البرومو الخاص ببرنامج رامز جاب من الآخر وظهر فيه عدد من الفنانين الذين وقعوا في فخ البرنامج، منهم الفنان أحمد السقا، باسم سمرة، ميرهان حسين، أحمد حسام ميدو، كزبرة، نجلاء بدر، محمد شاهين، باميلا الكيك، الإعلامي الرياضي عبدالناصر زيدان، محمد رياض، حمادة هلال، حسن شاكوش وطليقته، وحمدي الميرغني، سمية الخشاب.

رامز جاب من الآخر

وسيطرت أجواء الرعب والتشويق على برومو برنامج رامز جاب من الآخر، وظهر رامز جلال في البرومو وهو يرتدي ملابس حمراء غريبة توحي بالرعب، وبجانبه يسير ذئب شرس، واحتوى البرومو كذلك على الثعابين والجماجم.

رسالة رامز جلال

وظهر رامز في البرومو وهو يتحدث قائلا:'كل سنة وانتو طيبين، لما تشتغل شغلانة زي شغلتي لأزم الشر يسيطر على تفكيرك والخوف والرعب يبقوا هدفك'.

وتابع رامز جلال حديثه قائلا:'وأهم حاجة تبقى زي الديب تدي الزبون الامان وبعدين تغفله'.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة الزمالك والبنك الأهلي (0-0) في الدوري المصري (لحظة بلحظة) | إنذار لـ حمدي